Преди много години съществували едни особени хора. Днес ги наричаме пещерни хора. По тяхно време е нямало пластмаса и стъкло. Тогава е имало само камък. Затова казваме, че пещерните хора са живеели в каменната ера. Всичко е било направено от камък. Пещерните хора си правели оръжия от него. С времето техниката ставала все по-добра, така и оръжията ставали все по-остри.
Сега много учени изследват как са живеели пещерните хора. Изследват и кости, които изкопават от различни пещери. Пещерните хора са оставяли следи като остриета на копия. Учените намират и скални рисунки. Те са знаели, че все някога пещерните хора ще се превърнат в образовани и умни хора.
Някои от пещерните хора били умни, а други не толкова.Умните намерили смисъла на огъня. Те били на топло, а другите студували. Много пещерни хора на средна възраст умирали, защото тогава е нямало медицина. Нямало е лекари. Би трябвало да се чудим как пещерните хора са оживели и как ние сме произлезли. Пещерните хора имали много интересни огърлици. Те били направени от черупки на охлюви и от зъби на животни. Нямало е толкова много храна като сега. Те ловували и така се изхранвали. Използвали кожата на животните, които хващали, за дрехи.
© Даниела Все права защищены