Неотдавна мой приятел имаше рожден ден и хукнах да му купувам подарък. Винаги ме е затруднявал изборът на подаръци за мъже – за жени ми е къде-къде по-лесно. Отгоре на всичко си имам непоклатими принципи: подаръкът трябва да е подходящ, хубав и евтин. Особено държа на последното… Добре, че февруари се оказа „пролетен” месец, та не измръзнах, обикаляйки магазините. Реших, че няма да изляза без подарък от поредния магазин за сувенири. Помолих продавача-консултант да ме насочи и той любезно се разпъргави. Предложи ми стилен тирбушон, но нямаше нужда, тъй като приятелят ми не пие. Но продавачът не губеше надежда - показа ми чудесна запалка. Отклоних предложението му – рожденикът не пуши. Мъжът съчувствено клатеше глава: „Сега остава да кажете, че този и по жени не ходи! Сигурна ли сте, че изобщо заслужава подарък?!” Разбира се, че има нужда от символичен подарък. Така ми харесаха едни сувенирчета със зодии, но той не вярва в тях. Имаше ефектни и евтини ключодържатели, но миналата година му подарих такъв.
Бях се отчаяла и точно в този момент погледът ми спря върху един малък пясъчен часовник. Това е подаръкът! Хем красив, хем евтин, че и с послание: ВРЕМЕТО ТЕЧЕ, ДРУЖЕ! ЖИВЕЙ!
© Вилдан Сефер Все права защищены