- Здравейте! Аз съм Иван Иванов, депутат от партията на Карабельов, собственост на картел „Чингачгук“…
- Приятно ми е! Петър Петров, депутат от партията на Черносинкьов, преди командирован при Самурчев, всъщност собственост на Иполитов и Рачевичев – по 50%...
- Възхитен съм, господа. Първан Първанов, депутат от партията на господин Мухлюзов, всъщност регистрирана в офшорката Скалист бряг, собственост съм 30% на фирма „Дон Кихот“, 60% на „Санчо Панса“ и останалото на дребни вложители…
- Привет, уважаеми колеги! Драган Драганов, от партия „Лунен лъч“, партия „Рибоци“ и съвместна собственост на частни инвеститори от групировка „Табакоракъджан“…
- Хубав ден, господа! Аз съм…
хххх
- Какво става? Какви са тия?
- Депутати, господине…
- Но - собственост на, проценти владения…
- Е, решихме да станем честна държава. И започваме от парламента. Вече всеки е задължен да декларира чия собственост е, коя фирма инвестира в него, за чии интереси работи…
- А избирателите какво казват?
- Ми, какво… Доволни са. Те и преди се сещаха, сега поне не се напъват да разберат кой в коя партия от чие име е, чии интереси защитава, кой му плаща…
- А народните интереси?
- Ееее, минавате на фантазьорство… Ние сме пазарна демокрация, а не израз на утопични морални бълнувания…
© Георги Коновски Все права защищены