Намалявали сме катастрофално! Ами то какво друго може да случи. Я си спомнете как са ви приспивали – с приказки. А и вие сте стояли вечер с книжка в ръка, премрежен поглед и безкрайна надежда, че докато дочетете тази страничка и малкото човече ще е вече в страната на сънищата. И какви приказки сте чели?
„Снежанка” – финал – „и заживяли дълго и щастливо”.
„Спящата красавица” – „ ...и заживяли дълго и щастливо”.
„Василиса прекрасна” – „ ...и вдигнали сватба за чудо и приказ”.
Да продължавам ли? Ами, няма смисъл! Някъде да се споменава насред това „дълго и щастливо” да има дете? Не! И после се чудете 'що намаляваме. Ето ви причаната за демографския срив.
Чували сте „Каквото горе, това и долу“. Трудно ми е да кажа кой от двата свята е горе, но ясно, че това, което става в нашия, рефлектира и в приказния. Поради малкия брой деца при нас, там съкратиха феите кръстници. Децата малко, малко ама все някой трябва да се грижи за тях. Добре, че е „Звярът”. Може да изглежда страшен, но е е с добро сърце (и пълен портфейл) и помага, особено на красавиците, че е грехота да се остави някоя красавица да страда.
Баба Яга пък е особено грижовна към малки момченца...
Абе, я прегледайте някоя книжка с приказки и ще видете откъде са ни повечето проблеми.
П.П. Населението, нечетящо приказки /изобщо нечетящо, поради неможене/ проблем с прираста няма.
© Blue Все права защищены