Ако беше сълза в очите ми, нямаше да плача никога повече, за да не те изгубя.
Нали съм силна жена, ще се оправя.
Когато се запознахме... Ти се появи така внезапно в моя живот. Вече бях престанала да чакам любовта. Тази, за която бях мечтала, за която бях чела и изведнъж...
Ти ме покани на... Не, не на кафе и на вечеря не. На залез. Помислих си колко е романтичен! Чак после разбрах, че си женен и имаш дъщеря, но не можех да се спра да те обичам и да те искам само за себе си.
После... После аз бях онази, другата. Която ви разделя. „Какво хареса в нея? С какво е по-различна от мен?"
Когато ми купуваше подаръци, знаех, че ги лишаваш тях от нещо и ме болеше. Не исках нищо от теб, исках теб. Но се разкъсвах от угризения.
Отново ще остана сама, за да им е добре на тях. Аз лошата...
Ах, колко ни беше хубаво. Любовта между нас беше толкова красива! Помня първите дни. Дразнеше те задръстването, звънеше ми през пет минутки.
- Идвам да ми стоплиш ръцете...
Тогава си мислех, че това е любов, приличаща на сън. Как съм живяла без теб, как?
Бих дала всичко, за една твоя прегръдка, но... Вече знам, че няма смисъл да се раздирам от мисли. Трябва ли, има ли смисъл? Не, няма. И на теб не ти е лесно. Понякога идваш при мен, за да си починеш. А аз къде да избягам и на чие рамо да поплача?
Тайното ми желание беше да не остана сама, сигурно ще се сбъдне. Но кога? Аз не живея, само чакам, чакам...
Но нали поне за кратко бяхме щастливи. Нали се обичахме, това не е малко. Нали най-много от всичко на света искаме да ни обичат, искаме любов. А даваме ли?!
Най-лошо е да чакаш. Стоя и гледам вратата. Чакам да звъннеш. Ето, ти си тук и аз съм пак в прегръдката ти.
Заплаках. Сълзите ми се стичаха по твоите бузи. И нямаше нужда от думи. Когато някога ти се присъня, всичко ще ти обясня. Сега тръгвай! Желая ти щастие в личния живот!
От заглавия на песни, изпълнени от Алла Пугачова, се получи това.
© Светлана Лажова Все права защищены