5 янв. 2022 г., 06:59

Равносметка 

  Проза
463 0 4
1 мин за четене

Как се променя живот за една година? Лесно.. достатъчно е само да изгубиш близък. Тогава живота се променя изцяло. Смъртта не е достатъчна да раздели хората, когато усещаш скъпия човек във всеки момент. Знаеш, че ти помага, когато взимаш тежък изпит, който си бил сигурен, че няма да вземеш. Знаеш, че е с теб, когато след 50 кандидатствания за работа, попаднеш на най - доброто място сред най - добрите хора. И винаги, когато си на кръстопът поемеш по най - добрата посока, защото той те напътства.

Знам, че повече няма да имаме разговори, няма да получавам съвети, няма да си разказваме забавни истории. Порастваш не когато навършиш 18, а когато няма кой да ти превърже раните. Ако преди си мислехме, че ожулените колене болят, сега вече знам как боли душата. За разлика от коленете, тя не се превързва и не зараства. Мислим си, че я лекуваме със спомени, а те я изгарят още повече. Ако преди си мислехме, че имаме време, сега разбрах колко трае мига. 

За мен остава да съм още по - силна, нищо че понякога падам. 

Не знам какво ме чака занапред, но знам, че сме заедно, въпреки че вече те няма! 

 

© Йоана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Силно и тъжно! В живота винаги има един преломен момент, който променя погледа ни върху него, най-често това е загуба на някой или на нещо.
  • Добро...
  • И от мен прегръдка и аз загубих половинката си, сякаш отрязаха половината ми сърце!
  • Прегръдки! Така е, тъжно е да загубиш приятел!
Предложения
: ??:??