Рожденият ден - Равносметката
Още един ден отмина. Като всички останали – обикновен слънчев ден, някои биха го нарекли дори „скучен“. Всъщност никога не съм го приемала за специален, макар да е рожденият ми ден. Въпреки това, смея да твърдя, че той протече така, както винаги съм искала.
Не съм го празнувала, не исках грандиозен купон. Желанието ми беше да изляза с най-добрата си приятелка и просто да пийна поредното мартини в живота си. Така и направих – нощта преди „големия час“ да настъпи, реших, че пет часа гниене в дискотеката е достатъчно, за да „отпразнувам“ 19-тата си годишнина.
Да, прибрах се „малко“ на разсъмване. Последваха още пет часа ходене по мъките – преяждане от любимата катма с банан и шоколад, преследване на три улични стълба с кола (първият, от които – задължително мой), плуване с акули, делфини и всякакви морски създания. Абе, с други думи - отдадох се на страната на сънищата. Или мечтите...вече и аз не знам. Както и да е.
Първата ми работа, след като „поживях“ в съседния свят, беше да отида до тоалетната – мартинито напираше да види бял свят...
Тогава чух майка ми – както винаги не ме беше забравила. Обърна се към мен с най-искрените пожелания на майка към дете. Не съм ли късметлийка, че я имам?!
Остатъкът от деня ми мина в лежене, опити за гледане на просташки филми (трябваше да мине някак пустото време) и четене на книга. От последното бях най-доволна.
„Вероятно най-хубавото тепърва предстои...“ си повтаряше вътрешното ми Аз докато очаквах всички да се приберат и да заседнем заедно на масата. Така и беше – най-хубавото тепърва си проправяше пътечка, опитвайки се да се набута в „най-специалния" ми ден.
Както обикновено – вечеря в хола пред телевизора, слушайки „Новини“. Но този път придружена с наздравици по случай 29 август. И точно в този момент се почувствах удовлетворена от Моя ден. Бяхме всички, Заедно. И си пожелавахме просто да бъдем живи и здрави. Нищо друго нямаше значение, защото където има любов...всичко друго е излишно.
Вчера научих много неща (всъщност аз ги знаех и преди това, но днес беше подходящият ден да ги „маркирам“ в социалната мрежа).
Всъщност...вчера бях най-щастливата на Земята. Не просто защото имах рожден ден, а защото имах всичко, което ме караше да се чувствам Специална!
30.08.2015г.
© l.panterrra Все права защищены
Благодаря, Цвете!
Поздрави!