24 дек. 2010 г., 10:33

Суфле от Истина 

  Проза » Юмористическая
1687 0 3
1 мин за четене

Суфлето от истина е древно  ястие, разпространено във всички национални кухни. Успехът, с който се ползва от всички култури и народи, се дължи на факта на виртуозната обработка на иначе тъй горчивата и токсична основна сурова съставка - истината.

 

За да успеем да поднесем истината под формата на ароматно и пухкаво суфле, ни трябват следните продукти:

 

- 500 грама сурова или дълбоко замразена истина

- 3 броя пресни лъжи

- 300 мл човешка наивност

- 3 супени лъжици пресята тактичност

- 150 гр високомаслено лицемерие

 

 

Пресните лъжи се счупват и внимателно се разделят на бели и черни. Човешката наивност се нагрява на бавен огън и се разбърква с трите супени лъжици тактичност, докато се получи хомогенна смес. Оставя се да изстине и се смесва с черните лъжи. След това се добавя истината със измислици, фантазии и слухове на вкус. Лицемерието се стърже на ситно ренде, за да може да се смеси активно със съставките. Накрая се добавят разбитите до пухкав сняг бели лъжи и се разбърква внимателно.

 Сместа се излива в добре измазан със доверие стъклен съд и се пече в главата на собствена предварително покварена умерена съвест за хилядни от секундата.

  Преди да се извади, суфлето трябва да престои в главата още известно време, за да може да изстине и да запази правдоподобната си форма и да не изгуби тъй бързо въздуха си под налягане.

 

Суфлето от истина се сервира топло, докато лицемерието още се топи, гарнирано с пресни комплименти и чаша пенливи поощряващи възклицания.

 

Да Ви е сладко!

© Момчето отАндалусия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??