26 дек. 2008 г., 23:27

Убий ме, обичам те... 

  Проза
4648 0 3
1 мин за четене

Убий ме, обичам те...

 

Не се оказа мечтаният принц от сънищата ми.

Напротив, оказа се пълна противоположност на това, което исках.

Инат и упорит но въпреки всичко добър – дяволски добър.

Мислех, че си от онези, които леко одраскват сърцето ми и си тръгват... но

не, не беше от тях.

Остави ми белег и от него, повярвай ми, боли адски...

Правиш толкова грешки, колкото дори не прави и малко дете.

Обиждаш ме, а виждам в погледа ти съжаление.

Мразиш ме, защото с коварни думи за мен очерниха мислите ти!

Убий ме, обичам те... как се обърнаха нещата дотам, не разбрах?!

Убий ме казвам ти,аз пак ще те обичам!

Но преди да го направиш ми позволи за последен път да се сгуша в тебе

и да усетя за последен път парфюма и топлината ти.
А после смело забивай ножа... ако можеш, давай право в сърцето, но помни,

че е твое. Ако държиш да е там – давай. Забивай. Но имам само едно условие...

Искам да е бързо и безболезнено. Писна ми да ме боли.
И не искам сълзи – не и от тебе. Ако заплачеш, и аз ще го сторя, а не искам да умирам със застиваща сълза по бузата ми.

Искам щастлива да умра с мисълта, че мой си бил...

Че в последните ми мигове тебе съм прегръщала... че твоя аромат съм усещала.

Че преди да затворя очи, тебе съм виждала.

© Ивелина Господинова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Еми нали това ви казвам -старая се да ги премахвам ...
    А и мисля че съдите за мен доста неправилно.
    Направо ме взехте за мезе тука.
    Мисля че трябва да изразите и мнение за това,което съм написала .
    Вместо това чета коментари само от рода на това че трябва да се науча да премахвам грешките си.
    Но едно не ми става ясно.Колко пъти трябва да повторя че наистина се опитвам ?!
  • Няма значение в ков училище уча! Каква изгода ще имам ако тръгна да ви лъжа???
    Просто го казвам ,учителката не смята че българският ще ни затрудни на матурите - лесен е (така казва тя) ...а за вашите дъщери се радвам че понятието БЕЛ наистина си означава БЕЛ...
  • "убий ме - обичам те!"
    "умри - ке те взема!" - ми да това може да сте го чували,но стихотворението като цяло едва ли нали ??? А за грешките СЪЖАЛЯВАМ -опитвам се максимално да ги намаля,но в училище не съм аз виновна че от четири години ми се преподава само литература а не БЪЛГАРСКИ ЕЗИК .
    Вината не е моя - съжалявам!!!!!
Предложения
: ??:??