"Черни очи, черна коса, черни обувки"... "Цялата в черно"... За погребение ли се готвиш? Не? Може би се криеш от нещо? Какво? Днес си в черно, защото си нещастна? Нима ще ти помогне? "Погледни ме"? Да ти изгледжам така сякаш всичко ми е наред? Стегни се! В кой свят живееш? Защо се предаваш? Можеш да го преживееш! Кажи си просто "Днес не ми е ден" и помълчи! Утре ще си "нова"!
Сериозно? Не го вярвам! Не живей за другите, а за себе си... Мълчиш?...
Знаеш,че съм прав... Просто поспи... Утре ще си "нова"!
Не можеш да заспиш? Трудно е да ти помогна! Аз също не мога да заспя?! Аз също го чувствам! И какво ще правим сега? Мълчиш?... Да чакаме да ни мине, а?
Притесняваш ме... Изнервяш ме! Не мога да спя от теб!!! Искам да заспиш! Защо си такава, душице? Толкова ли е трудно да поспиш? Не се притеснявай? Утре ще си като "нова"!
Защо е под формата на стих?
Де да можех да отговоря на този въпрос...
Защо да не спи..щом ми пречи..аз уточнявам..утре ще е нов ден, ще си кажа "всичко е минало" и завършвам лошия момент само с лошите спомени от него.
Диалог с душата? Интересно! Но си мисля... Защо да приспиваме душата? Нека да е будна! Дори и преживявайки своя катарзис!... Разумът нека спи! Душата не трябва да заспива! Не и сега! Още не й е време! А и Тя сама ти казва, че не й се спи...
Хареса ми! Но защо е под формата на стих?
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Де да можех да отговоря на този въпрос...
Защо да не спи..щом ми пречи..аз уточнявам..утре ще е нов ден, ще си кажа "всичко е минало" и завършвам лошия момент само с лошите спомени от него.