Влюбен съм в този период от годината, когато градусите преминават триисетака и се задържат дълго време в границите на бирата и цацата. Тогава нещо се преражда в мен и започвам да търся нея. Новата си любов!
А старата, която винаги е с мен, заживява нов живот и иска своето. Тогава поглеждам с наслада термометъра и се готвя...
Обикалям безцелно плажната ивица и подритвам купчините водорасли, но едновременно с това очите ми не спират да отсяват плажуващите. Една от жените между тях ще е новата ми избраница...
Забелязвам, че много от тях тайно, а и не толкова тайно, също ме гледат, с явното послание, че посегна ли, са готови да ги откъсна, но... Нямам право на грешка! Тя, избраната, ще е само една... до следващото лято...
И в този миг я виждам...
*****
Вече знам всичко за нея, а двете ми любови, старата и новата, сега нямат търпение да се слеят в едно...
Тази вечер ще е!
За последен път поглеждам към огледалото и тръгвам за срещата с доволна усмивка. Както винаги, изглеждам перфектно! И съм влюбен... Нямам търпение да проникна в нея и влагата й да ме окъпе... Тя вече ме чака, там, край дюните, където никой не минава нощем. А нежните й сокове със сигурност тръпнат за нашето сливане... Толкова я обичам...
Нощта е наша и никой не чува стоновете й... Вече не знам за кой пореден път съм в нея... Тя е моята единствена лятна любов! Обожавам я защото е само моя и ще бъде вечно в мен! Вечно! Завинаги!
Но разбирам също, че идва зората и най-накрая е време да свърша и аз. Усещам, че ще е незабравимо и уникално! Поемам си дъх, като за последно и се отдавам на удоволствието...
Време е! Целувам челото й. Галя гърдите с наслада, облизвам ги и ми се ще да не спирам, но след малко идва зората, а с нея и първите навлеци... Усещам, че отново е време да се потопя в морето на дългото чакане, до лятото на следващата си нова любов... А старата ми такава сладостно ми нашепва, че спомените ще ме топлият, като ми подсказва още, че сега е момента да ги прибера в раницата. Целувам отново двете гърди и с нежелание, но и с нежност ги слагам в найлоновата торбичка...
Преди да тръгна облизвам също толкова старателно и първата си любов, ножа, и внимателно го полагам до тях. Колко е романтично! Усмихвам се и поемам към изгряващото Слънце.
20.07.2019.
Георги Каменов
© Георги Каменов Все права защищены