21 нояб. 2008 г., 14:44

Въпрос 

  Проза » Другие
826 0 3
1 мин за четене

Какво е любовта без капка омраза? Какво е омраза без капка любов? Любовта е навсякъде около нас, в листата, в пясъка, водата. Тя ражда и убива, тя стопля и вледенява, с нея радваш и тъгуваш. Какво е любов без нежен допир? Какво е нежен допир без любов? Какво е романтика без никакви свещи? Какво е свещ без играещ пламък? Любов?  Това е двусмислена дума! Няма дефиниция и синоним. Тя е центъра в живота, тя е камъка по нашия път. Какво е любовна сълза, какво е сълза от лъжа? Какво е да имаш ключ за врата, която не виждаш? Какво е да виждаш врата, а да не намираш ключ? Как описваш нещо, което няма образ и подобие?  Какво е да описваш, без да чувстваш и да чувстваш без да знаеш как да опишеш? Любов ли е това, което чувствам или подлудявам? Любов ли е това, което виждам или съм сляпа? Любов ли е това, което ме приспива и събужда? Какво е да четеш без да усещаш? Какво е усет без любов? Какво е да виждаш без да проумяваш? Какво е да разбираш без да знаеш? Любов ли? Това е наркотик? Любов ли? Това е живот! Какво е да живееш без да обичаш и да обичаш, без да усещаш, че живееш? Какво е любов без любовта и какво е любовта без любов?

 

© Диана Димитрова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Нищо лошо не съм казал! Просто се опитах да ти отговоря в стила на написаното от теб. За някои неща не съм съгласен, но това няма значение...
  • Какво е да четеш без да усещаш - типичен пример за теб Sorbus. Ако не можеш да усетиш топлината пропита между въпростите, значи написаното не трябваше да го четеш!
  • Какво ли нещо е това и това някакво нещо ли е?
Предложения
: ??:??