20 июл. 2023 г., 22:03

За страха 

  Проза » Рассказы, Фантастика и фэнтези
364 1 3
2 мин за четене

      - Бабо, защо смърди страха? Даже и в гората я усещам...

- Хи,хи,хи... Че тя смърди си вечно. Само, че като ги хване хората... Запали си мило да изчистим въздуха.

- Ама Бабо как умесиха се хората, че и страха?

- Хората... Хората ги помня от ей-хей! Различни бяха, яки във време старо. Ама и Ти си една дъщовелница!

- Ама защо бе Бабо?

- Днес хората разглезиха се много. Или ги разглезиха... Днес страха не трябва да мирише! В света човешки живота никога не е бил толкова лесен и безопасен. Страха трябва да е малко!

- Бабо ама защо мирише толкоз?

- Е как много лесно! Но въпроса грешен е. А той е: Ами кой би искал да обърка и омеша страха с хората?

- Кой би искал Бабо... Кой... Бабо някой Демон е забъркал каша здрава. Ама кой? Че и защо?

- Кой не зная, но психолог си мисля. Демон нов. Той вкарва ни страха в главата, засилва силната енергия, че и на света ни целия. И става много силен. Не е добра идея да се разправяш с него.

- Бабо и сега какво?

- Сега играем си на партизани. И забавляваме се всеки ден!

- Бабо ами Шмръц?

- Шмръц покри се... Ама го усещам ще го видим скоро!

© Росен Балабанов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Шмръц се връща Играхме тенис с Ти.
    А за шмърдящия страх... Просто трябва да го помиришеш
  • Шмръц, не се занимавай с бабички!😉
  • Росене, такова фентъзи за смърдящия страх не бях чел.
Предложения
: ??:??