20 июн. 2008 г., 16:05

Закуска 

  Проза » Юмористическая
767 1 2
1 мин за четене

Закуска

Една обикновена сутрин мама ми беше приготвила за закуска прясно мляко с палачинка, но се случи нещо наистина странно. Тъкмо щях да вляза в кухнята, когато чух, че някой говори. Открехнах вратата и що да видя... млякото и палачинката се караха!?!

- Аз съм хиляди пъти по-вкусен и по-здравословен от теб! - настояваше най-учтиво млякото - Съдържам калций и витамини, а единственото, което може човек да получи от теб, са купища излишни сланинки!!! - заяде се то, а обидената палачинка, за да не остане по-назад, възрази и започна да повтаря думите на млякото, защото не й идваха наум други положителни качества, с които и тя да се представи като здравословен продукт. Единственото, което не бе копирала от думите на млякото, беше обидата, която прати по негов адрес.

И така започна караницата на мойта закуска. Но аз не можах да издържа този шум (пък и бях гладна), затова влязох съвсем тихо в кухнята и застанах пред каращите се мляко и палачинка. Като ме видяха, замлъкнаха на секундата и започнаха да се чудят какво ще направя. Тогава аз се усмихнах и набързо изпих млякото и изядох палачинката. Излязох доволна от стаята, а що се отнася до закуската ми... Ами, вече няма да има мляко и палачинка, които да се карат!

© Y. Panda Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Вярно - чете човек тука от тежки по-тежки неща и му се товари душата - и изведнъж хоп - нещо свежо,неангажиращо,което ти напомня детството и ти олеква..
  • Винаги има нужда от подобни произведения-бравооо
Предложения
: ??:??