Jul 12, 2013, 8:49 PM

10 прилики между децата и автомат "Калашников" 

  Prose » Others
650 0 4
1 мин reading

1-ва прилика:

Децата, както автомат "Калашников", имат прекалено много кинетична енергия за освобождаване.

2-ра прилика:

Децата, както автомат "Калашников", могат да нанесат много поражения за малко време.

3-та прилика:

Децата, както автомат "Калашников", са най-опасни, когато са заредени и освободени от предпазител.

4-та прилика:

Децата, както автомат "Калашников", действат светкавично бързо и автоматично.

5-та прилика:

Децата, както автомат "Калашников", дават силен откат или казано на военен жаргон - "ритат", ако не ги държиш здраво.

6-та прилика:

Децата, както автомат "Калашников", трябва да имат правилна прицелна точка.

7-ма прилика:

Децата, както автомат "Калашников", трябва да се смазват и поддържат чисти...

8-ма прилика:

Децата, както автомат "Калашников", предизвикват непредвидими рикошети.

9-та прилика:

Децата, както автомат "Калашников", могат най-силно, болезнено и фатално да те наранят, особено когато си им родител.

10-та прилика:

Децата, както автомат "Калашников", ги обичаш, въпреки че знаеш колко силно могат да те наранят.

© Петър All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Радвам се, че са ти харесали "Приликите...", Снежана, позволявам ти да публикуваш това, което си намислила...Ще ми бъде интересно да го прочета!
  • Петър,много ми харесаха твоите "Прилики. . ."Те събудиха в мен спомени и размисли.Ще ми позволиш ли да ги публикувам в сайта под името "Спомени и размисли породени от разказа на Петър"10 прилики между децата и автомат Калашников"
  • Децата са напаст божия.
  • Браво!!! Много ми хареса Накараме да се усмихна!!!
Random works
: ??:??