- Ало, здрасти, Сийче, как си?! Айде стига си се оплаквала! Слушай да ти разправям! Ако знаеш моят простак какво изречение ми спретна?! „Жената не се удря дори с цвете, защото ще те попита за коя си го купил." Представяш ли си?! Абе и ти си права, на кого не се случва да каже някоя глупост. Обаче аз много се ядосах и излезнах веднага. Отидох до магазина и похарчих всичките пари дето ми даде да му внеса по сметката. Връщам се и му казвам: "Виж какво палто си купих!" Нула внимание, мила. Не, не е болен. Защо не ми вика? Защото гледаше мач, аз иначе ще смея ли? Жена не се удряла дори с цвете, нали видях, че не е купил никакви цветя, а и като гледа мач е като зомбиран горкият. Аз винаги така минавам метър. Като се ядоса, аз му казвам: нали ти казах, докато гледаше мача, не помниш ли?! И той се чуди... Като не помни, така е. И знаеш ли какво ми купи за рождения ден?! Кола, бяла, защото знае, че много мразя този цвят по принцип, прави ме дебела. Нарече ме даже жертва на диетите, представи си кой ми го казва! А на теб какво ти е купил твоят? Пръстен, с диаманти?! Леле, как те глези! Е това е мъж, а не като моя простак! Сега знаеш ли за какво ми се сърди?! Една позната онзи ден ме пита по телефона кой ми е купил колата и аз й казвам: Как кой, мъжът ми Боби. Виктор се казвам, ме поправя той. Е на кой не се случва да сбърка? Кажи ми, за такава глупост да ми се цупи, не го разбирам. Абе какво ми сравняваш. Е как няма да му вдигна скандал? Помня, че не му говорих цял месец. Ама тогава той ме нарече Лили, а аз се казвам Мими, различно е. Едно е Лили, друго е Вики. Различно е, разбира се. Айде и ти, не го защитавай. Ама как ще говориш хубаво за мъжете?! Ти била ли си скоро на психиатър? Запиши си час, аз ти казвам нещо си се повредила, скъпа. Твоят е мъж! Купува ти цветя, а моят какво, даде ми хиляда лева и ми вика: "Купи си каквото си искаш!" Как може такова отношение, кажи ми?! Простак, аз ти казвам. Вие иначе как сте, айде друг път ще ми разказваш, че гледам тука ми е оставил едни хиляда лева и като не ми е казал за какво са, сега се чудя дали да му ги внеса по сметката или да си купя някой парцал. Е кажи ми какво да правя? Така се ядосах, че ще ида да си купя нещо, та да ми мине. Само нерви с тоя моя. Какво?! Какви мъже имало? Аз ли не знам, нали гледам филми, моля те. То едни красиви, нежни, романтични... И само се чудят как да угодят на жените си, направо си припадам като гледам. Блазя им на тия жени. Какво, имало и такива дето биели жените си?! Нали ти казах, какви ги плещи моят, дето жената не се удря дори с цвете, защото... Е, кажи ми аз толкова ли говоря, та не смее едно цвете да ми купи? Толкова ли говоря, кажи ми?! Айде, друг път ще ми кажеш, че ще затворят магазините. Сега се чудя какво да си купя, не ми е лесно, айде чао, скъпа! И аз те целувам. Не те питах как си, но нямам време, радвам се, че поне вие сте добре... Пръстен с диаманти... Какви мъже има! Какво, само един диамант?! Леле, колко романтично! Чао, чао, закъснявам! После ще ти звънна да ти кажа какво съм си купила и тъкмо да ми разкажеш вие как сте, че все не ми остава време от тоя моя, къде го намерих?! Чао. О, щях да забравя, но после ще ти разкажа, като се върна, айде, до после, скъпа!
© Светлана Лажова All rights reserved.