Всяка събота се събираме съседките от входа на кафе. После си пускаме музика и танцуваме, нещо като аеробика си правим и се разделяме да си вършиме домакинските работи. Миналата седмица мъжът ми като ни видя, че разместваме мебелите, за да танцуваме, си облече екипа и отиде да рита футбол. Тая събота ми се обади дъщерята на съседката от седмия етаж. Направила кафе и ме чака да танцуваме. Направила страхотни записи. Слизам и звъня. Отваря ми майка й. - Здравей, Гинче! Мария ми се обади, че кафето е готово. Днес аеробиката е у вас. Гинчето ме гледа и мълчи. От вътре се чува глас: - Айде, влизай. - Какво има, Гинче? Защо не ми говориш? Съседката минава покрай мен и си влиза в стаята. - Какво й е на майка ти? Нещо е сърдита. - Не знам. Нищо й нямаше до преди малко. - Да не би на мен да ми се сърди нещо. - Нищо не ми е казала. Я я остави. Слушай каква музика имам. След малко нали ще скачаме? Влиза Гинчето в кухнята, избърсва печката, измива съдовете. Аз пак я закачам: - Ти си си купила готин екип за аеробиката? От къде? Тя пак мълчи. Ядосах се. - Да не би снощи като пихме, да съм те обидила с нещо? Кажи ма, чумо, знаеш, че не е нарочно. Па мълчи си, много ти важно, айде гледай си печката! След малко Гинчето излиза. След десет минути влиза пак в кухнята. Облякла си дънките, нова блузка, сложила червило и ми се радва: - Ти кога дойде, не те видях? Хайде да пийнем кафенце - Какво ти става, бе жена? Питах и дъщеря ти, защо ми се сърдиш, ама и тя не знаеше. Какви са тия номера. - Кои? - Как кои? Отваряш ми вратата и мълчиш, цупиш се. - Това не бях аз. Това ни е домашната прислужница. Всички казват, че поразително прилича на мен. Ти можеш ли да си представиш, че аз ще ти отворя несресана и с някакви размъкнати дрехи. Никога. Аз съм дама, не лукова глава. - Така ли? А аз така се притесних, че нещо съм сгафила, а то прислужницата. Леле колко си приличате? Как можах да те сбъркам с нея? Извини ме. - За нищо.Ти имаш ли прислуга? - Не, аз моята я уволних. И тя много приличаше на мен. Мъжът ми ме опъваше вечер, а нея като я видеше в кухнята да готви, айде и нея през деня. Изнервих се, отслабнах и... айде у лево. Съкратих я. Та сега малко му е криво на моя, почна сам да си готви, а аз минавам и го пощипвам... Да види лесно ли ни е на нас, жените. Аз да не съм му прислужница... Сега за всичко си плаща, ама ха! Ама, Гинче, може ли да си толкова луда?! - Ти ме обиждаш по този начин. - Защо ли сме приятелки, не се чудя вече? Луди, по-луди, най-луди, па ние. Как един свестен човек няма покрай мен?
Джейни, прати го при мен на специализация. За един месец ще го направя Иван Звездев номер две. По трудно ще ми е да го науча да глади, но поне ще опитам. През това време те отпускам да правиш, каквото си искаш, виждаш ли колко съм добра?! Благодаря за усмивката, Танче!!! Връщам ти я двойно!!!
А не, аз моята прислужница няма да я уволнявам.
Мъжа ми я харесва и кога тя е на смяна, все гледа да я отмени в домашната работа,да и помогне в готвенето, да я не товари, та да му е отпочинала кога я отпочне.
Нека и помага, нека...
Пък после и на мен.
Уволнявай, не му мисли, мъжът ти ще се научи да готви на бърза ръка, Анетче!!! Иванова и ти си у групата, как ги мислиш? Петинка, това, че си романтична, съвсем не значи, че не си от наш'те! Дарче, лъжа, ама друг път! Ти се много знаеш!!! Магдалена, а как хубаво звучи: "Луди - млади"!!! Теди, колко си права!!!
Но пък Креми, като се развихриш по магазините, съм чувала по думи на очевидци, че си била като кралица!!! Защо ли не мога да те забравя, ах, сетих се...
Е това си е кулинарно изкушение от класа. Ще те опитвам по моя си начин. Без ръце...
Ох, взех да се облизвам отсега. Въображението ми зачатка на високи обороти.
Ицо, и от теб ми е дошло до...да не показвам до къде. Започвам най-напред с шалчето, после работя по желание на клиента. Това устройва ли те или ще се държиш с мен като със собствена жена?!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.