За няколко дни направи замислената серия. След това подари на двете сестри всички рисунки, които сами избраха. За себе си почти не остави за спомен. Той си бе такъв.
Но в паметта му продължаваха да изплуват много неща. Как сама го потърси, да си говорят в чата. СМС - ите "Къде си", "Събуди ли се?". Неочакваното „кефиш ме...", с което го изненада. Нейното разяснение, какво точно иска да каже с този израз. Получи от нея неща в пощата си, без да е молил за тях. Опитът му не го заблуждаваше в нищо. Разбираше, че тя искаше по детски самоуверено да му се покаже. Да го впечатли като жена, каквато навярно отскоро бе станала. Не разбираше защо го прави. Та няма ли си достатъчно мъже около нея, които да я желаят като самка.
Започна да настоява да го регистрира в сайта на нейната пловдивска компания. По едно време и бе заявил, че този сайт с не повече от 150 човека, обсъждащи интересни теми, но в духа на гимназиален купон, не го интересува. Тя продължаваше да настоява и започна там да публикува негови неща. Както вкарваше и неща на други автори от „Откровения". От друга страна, при удобен случай подчертаваше, че Бог бил нейната утеха. Пред него се представяше за една. Пред негов приятел за различна. Написа и, че независимо кога физически е станала жена, си е останала с неопитна и девствена по детски душа. Искрено и пожела да си я запази докрай!
За да се отърси, реши да опише тази странна история. С надеждата, че някой ще я прочете и разбере. Тя я прочете и въпреки че не бе споменал никому нейното име, се издаде пред хората. Чисто по детски. Вместо да си замълчи и тогава едва ли щяха да разберат толкова хора, какво представлява. И сама избра да бъде забавление в техните уста...
Но интернет не дава разум. Той само показва лицето на хората.
© Вили Тодоров All rights reserved.