Беше преди много лета. Август месец и през нощта температурата едва спадна на 27 градуса. Събрали сме се на гости при един познат. Климатикът му повреден и в стаята 35 градуса. Пък ние си пийваме и се сгорещяваме още повече. Накрая домакинът предложи да сваляме ризите и всички се съгласихме. Дамите останаха по сутиени, но на плажа е същата работа.
Купонът свърши, всеки облече своята ризка и по домовете. Нахлузих и аз моята бяла риза и се прибирам. Оная мойта ме поглежда и ми запокитва един пепелник. Понеже съм трениран избягвам атаката, но облещен питам:
- Ся пък, ко?
- Развратнико, откога имаш басти на ризата и е с дамско закопчаване? Събирай си багажа и да те няма!
Поглеждам, наистина ризата виси, като парашут на гърдите ми.
- Миличко, чакай да ти обясня.
- Обяснения в съда!
И към мене полита една ваза.
- Ма, таа риза не е мойта.
- Ти за идиотка ли ме вземаш или мислиш, че съм те изпратила на "приятелска среща" с цици, пък ти си ги забравил при домакина.
- Не бе, имаше една със същата риза и сме ги сменили.
- Аааа, значи е било групов секс?!
Сега прелетя един чехъл край мен.
- Нямаше секс бе, душичко.
- То на твоята възраст не очаквам да е имало, но си се лигавил.
Разговорът продължи в същия дух още няколко часа и бях бомбардиран с всичко, което може да се хвърли. На другия ден ми се обади мъжа на красавицата с бяла ризка и ме предупреди, че ще ме... заколи, застреля, скопи и всякакви изтезания от средновековието. Чак след седмица нещата се уталожиха и аз се прибрах вкъщи с моята си риза.
Затова проверявайте, какво сте облекли, след като сте били на гости.
© Гедеон All rights reserved.