Понякога се чувствам като чайка (може и от кръвното да е). Понякога като лайно от чайка. Понякога съм хитра като куче. Понякога съм като кебапче с кучешко. Понякога в душата ми е пролет. Понякога е вакум и безсезоние. И винаги задавам някакви въпроси. И колкото повече питам, толкова повече не вярвам. Понякога съм влюбена (когато той не ме иска естествено). По-често не съм. Понякога съм благовъзпитана и се държа “прилично”. По-често - не съм. Понякога съм силна, смела и неудържима (както и неустоима). По-често не съм нито едно от трите. Всъщност съм груба, цинична и нетактична. Понякога чета “женски” списания , (когато чакам за зъболекар)за да се убедя, че все още съм нормална и да се уверя, че ще остарея с достойнство. Поякога се смея на нелепостите. Понякога ми става мъчно. Никога не съжалявам. И никого не съжалявам. Най-низкото чувство е съжалението. Ако правя нещо, то е е от уважение, любов или омраза, но никога от съжаление. Не ме интересуват фундаменталните въпроси на столетието (това са фундаменталните въпроси на всяко едно предишно столетие - кой има най-голяма пишка, а сега в надпреварата се включиха и жените). Няма вече пишки. Има вибратори. По-интересно ми е да се видя в огледалото на нечии неизмамни очи. Мразя хората, които седят пред мен с наведена глава или мръдкат поглед. Не ме интересува политика (откакто Симеон си взе властта и после и имотите, и се мъчеше да говори на българите на български). Какаво му трябва на човек - една хубава книга, където да намери себе си. Богато въображение да лети и да иде, където му се иска (тялото може да е в кататония, но душата да лети). Един ободряващ скандал с “мама”, “тати”. Една хубава песен, където пак да намери синхрон със себе си и да я слуша много, много пъти. Един кацнал на перваза гълъб, който да нахраниш (и после да псуваш, че е довел още 10 и са оакали всичко, ама карай). Едно хапче за главбол, когато те мъчи мигрена (не е истина колко ме боли главата в момента). И някой да ти подаде чаша вода. И някой да те излъже, че всичко е наред. И ти да се направиш, че му вярваш. И някой да те прегърне (може и без секс, но е препоръчително). Да се направиш, че си изпитал оргазъм, за да го зарадваш... И да си изпушиш спокойно цигарата. И да седнеш на масата за покер. И да губиш. А винаги съм сочна. А почти винаги - слънчева. Но винаги - горчива. Един лимон. Аз.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
отдавна не беше се вясвала...