Музиката... от преди една година. Отново звучи. Толкова нежно и пак толкова красиво. А аз отново изправена пред себе си. Отново копнеейки за нещо безумно. Моята крепост. Моят дом. Той пази моята тайна. Отново сълзите се стичат по лицето ми, а то безпомощно ги изпива. Хладина за миг гали тялото ми. Тъмнината отново е така безпощадна. Хиляди въпроси, на които днес не търся отговор. Загубих. Кошницата, пълна с цветя, я няма. Няма я красотата им. Няма го дори изкуствения аромат, плод на въображението ми. Пред мен стои същата гледка, но аз съм загубила. Толкова много. А може би почти нищо. Вратата не е отворена, не ме вика. Този път нямам избор. Този път просто стоя неподвижна, безпомощна... толкова прилики, а разликата е сърцето. Този път няма въпроси, няма отговори. Бялото, което попиваше надеждите ми го няма. Тук всичко вдъхва надежди на празното ми сърце. Прозорецът е отворен. Но всичко е така спокойно. Дори онзи странен звук, които чувам нощем го няма. Спокойствие. Музиката...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.