Feb 17, 2009, 3:01 PM

Неподходящите мъже! 

  Prose » Humoristic
1691 0 6
3 мин reading
Имаше една песен, в която се пееше "Все попадам на неподходящи - това ми е специалността" ... Откъде ми дойде тази мисъл ли? - Интересно...
Както казваше един приятел на баща ми: "Хора има за всичко, стига да им понамигнеш малко" ( Може би няма нищо общо принципно, но за мен има).
Глупави истории - разни хора, разни случки и едни  и същи повтарящи се действия.
(Та да си дойда на думата.) Бива ли да си жена в 21век и около теб да има само мъже, които са... Негодни? - Да, наистина са негодни. Мъже, които притежават зашеметяващ кумир, а нямат нищо общо с него. Мъже, чието самочувствие е над всякаква критика и (ох, трудно ми е) мислят се за най-най-най великите. Слушат майките си или са подвластни на история, датираща преди 70 години, с онези обичаи и традиции и тукашните предразсъдъци. Щом една жена била хубава и скромна, и 'айде да я линчуваме, че била излизала с няколко мъже, пък се правила на девица.
Ама не е така. Жените просто не са винаги разбрани, а мъжете изопачават техните малки сладки грешки. По дяволите, глупаците няма ли да свършат? Както казваше същият тоя приятел на баща ми "Светът ще свърши, но глупаците не!" - тъпо, но правилно.
    Защо попадаме все на неподходящи мъже ми беше въпроса? Може би защото хубавите, умните и чаровните са изчезнали вече или просто са били някакъв мит в обществото, в който всяка малка дама е вярвала и винаги е оставала разочарована. Смея да кажа, че тук-таме има някой хубав младеж, който е умен и има някакво що-годе сериозно образование, ама се оказва или някакво мамино момченце или нещо още по-лошо.
    Много често се сблъсквам с такива мъже. (хубаво де, аз съм малка и неопитна, ама трябва да се уча от малка) то като му погледнеш манталитета на някой и... 'айде, отиде коня у реката.
    Имам предложение. Всички мъже да се съберат на едно място и да ги отсеем както брашното, когато ще се прави питка, щото после както ядем питка и каквото ни се падна от нея, такова ще да е. Не трябва всички да са хубави, красиви или очарователни, ама трябва да са поне съобразителни ако не друго. Харесвам мъже с вкус, мъже с желание за работа и насреща да ти покажат действие.
    Не искам да обиждам хората за това, че са такива или онакива. Просто краткият ми житейски път ме е научил на някои ценности и знам, че действията понякога са по-важни от думите (поне за мен). Всички сме малки човечета на тоя свят и всеки има много грешки по своя път. Всеки притежава талант да прави нещо - дори и да привлече към себе си мъж или жена. Но не всеки може да бъде себе си. Апелирам към хуманността и към искреността и се надявам да има повече истински мъже, които няма да са мамини момченца, които няма да слушат пияните си приятели за това каква глупава гавра да си направят с някой, за това как всеки поотделно е повече от другия, а заедно могат да повдигнат и планина.

П.П. На баща ми, които ме вкарва винаги в размисли, който ме накара да порасна толкова бързо и да бъда родителя в семейството.Човека, който винаги ми снижава настроението до -90 и наистина успявам да го надвия и да покажа най-доброто от себе си, което той даже понякога не подозира, че притежавам.
Наздраве (дори и с топло Пепсин) За всички мъже (дори и за мамините момченца) за това, че ги има и че умеят да ни объркват живота.

© Катя Михайлова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Първо благодаря, че сте се отбили.
    Да започна отзад напред...
    - Не съм наранена, просто за мен точни хора за нещо няма, има неподходящи, а не точни.
    - Не, няма да останем гладни защото винаги има алтернативи за похапване.
    -Когато си моделираш някой си по свой вкус, тогава той не става ли твое изобретение, не трябва ли да търсим различното в хората, или поне това, което не се доближава до нашето. Предпочитам хора с много кусури, само да не се налага аз или който и да е да прави този "Х" нов човек.
    - Права или не права - това е мое мнение, а все още както казват по-възрастните " Ти нищо не си въдяла още от живота" - така се придържам и към това, и в този момент от живота си съм подръжателка на тази теза.
  • Наранена си , млада девойко! Очевидно не си намерила точния човек. Разказът е феминистичен и носи духа на 20 - те години от миналия век. Имаш попадения, но само щриховани. Последният абзац е великолепен. Само него да беше написала - браво! Останалото е ...
  • "Всички мъже да се съберат на едно място и да ги отсеем както брашното..." - ами... тогава гладни ще си останем
  • Много ми допадна написаното.И те поздравявам.Знаеш какво харесваш и се опитваш да се научиш какво или кой да избереш да обичаш.Това е друга тема,нали?Желая ти успех!От все сърце.
  • пораснала била ... нищо не си разбрала
    "искам да е красив такъв такъв и такъв "... друг път ... такова животно нема ...
    хващаш един за ушите който те гледа с любов в очите и го моделираш по свой вкус... супер лесно е ... а пък ние си мислим че ... владеем винаги нещата и оставаме ... себе си ... и всички доволни

  • Знаеш ли мила... абсолютно си права за това което казваш. Съгласен съм също така и за това което казваш "Харесвам мъже с вкус, мъже с желание за работа и насреща да ти покажат действие." Аз не съм по-различен от всички останали,но поне и аз очаквам такива неща от половинката си особено показването на действия защото тя има навика смао да говори а да не показва нищо.Това което си написала е вярно,но савсем неозначава,че трябва да се абстрахираме от противоположният пол само защото бил едиси какъв.Взаимното показване на чуства и действия е много важен момент. Точно тук се разминават повечето и не го осазнават. Да не говориме пук за гордостта. Давам ти оценка 6 мила защото всичко е вярно,но се отнася и за двата пола.
Random works
: ??:??