- Страх ме е…
- Не се безпокойте, скоро ще отмине.
- А какво ще стане след това?
- След това…Ще си отидете.
- Обещавате ли? Обещавате ли, че най-накрая ще видя семейството си и ще си полегна като хората? Тук ми е адски неудобно…
- Но разбира се! Нима се съмнявате в предстоящото ви? Не видяхте ли колко души преди вас вече си тръгнаха?
- Знаете ли, иска ми се да можеше да зърна тукашната трева и небето, с неговите облаци, за последно, преди да замина. Но предполагам вече е твърде късно…
- Там където отивате, мила, се простират вечнозелени поляни, безширен небесен океан е обгърнал всичко и малки облаци подскачат като пухкави овчици!
- Странно, във въздуха сякаш се носи аромат на алкохол…
- Спокойно…
- Много ме е страх!
- Зная…
-Охх!
- Трябва да се подготвите, скоро пътуването ви ще започне!
- А вие? Няма ли да дойдете? Нима ще ме оставите сама?
- Какви ги говорите! Та кой ще насочва останалите по пътя им по-натам? От десетилетия изпращам хората...
- А защо го правите?
- Как да ви кажа, има нещо чудато у тези, с които се разделям… Някаква промяна… Да! Промяната! Те никак не са същите!
- Значи…Значи и аз ще се променя?
- Навярно…
- Но това е…толкова тъжно… Страх ме…е…
- Не се тревожете – аз винаги ще помня коя сте била!
- Спи ми се… Това…нормално…ли е?
- О, напълно! Вижте, не го мислете! Приемете го като част от процеса...
- Аз…аа-з…за..сп-и…
- Поздравления, мила! Вашето пътуване започна!
Изпълняващият присъдата внимателно извади спринцовката с натриев тиопентал от вената на жената. След това приготви павулона. А на масичката до него чакаше калиев хлорид – с него всичко щеше да свърши…
© Драгомир Лаброев All rights reserved.