Dec 6, 2011, 7:38 PM

Следи 

  Prose » Others
663 0 1
1 мин reading

Само следи след това, което беше. Златни песъчинки, посипващи пътя, по който съм вървяла, все така трънлив и неравен. Разпилени спомени от зимния вятър. Лъкатушещи рани в душата ми и една черна замъглена сянка на същността ми. Бледолилави миражи, ограждащи света ми. Същият този свят, който видях как изградих и сама съборих. Само останки от изгорели до основи мечти. Сиви прашинки, полепнали по измъчения ми поглед. Отровни стрели, забити в сърцето ми, които ми напомнят, че дори усмихната, не бива да забравям, че са съществували мигове, в които тази усмивка едва е изгрявала.  И същата черна замъглена сянка, следваща ме навсякъде.

Само изгнили остатъци, ухаещи на тъга, заровени дълбоко в пръстта. Стоманени ножове, пронизали гърдите ми, които сега вадя, а така боли.
А навън нощта сияе. Светлинките се разстилат над главата ми. И мирише на любов и на болка. И мирише на хлад и нежност. Солени сълзи, по-чисти от кристали, а на небцето на вкус ми горчат.
Само следи след това, което беше. Златни песъчинки, ограждащи пътя, по който съм минала. Полъх на вятър, носещ Самота - най-вярната ми приятелка години наред. Само останки от издъхнали спомени. И една черна замъглена сянка, тъпчеща върху сърцето ми. Стари думи, изгорели в огъня. Те нямат стойност! Не могат да ме натъжат и разплачат. Само жар останала, която чакам да ми проговори, да ме поздрави за новото начало. Сиво-черна пепел, която очаквам да проплаче с кървави сълзи и да ми разкаже историята си. Само тишина, която безмълвно крещи, сякаш вградена в каменните стени.

А на лицето ми усмивка - лека, свободна, истинска.
Следи... Следи от моите стъпки, от моята обич, от моето сърце. Само остатъци, разпилени като след буря. Разхвърляни спомени и мечти. Само изпокъсани мигове, които ме направиха силна. И не! Този път няма да ги зашия! Този път ще превърна слабостта си в сила! Защото огънят, който подклаждах със сълзи, изгасна. Сега ще запаля пожар от любов, от топлина, от нежност, от усмивки. Мисля, че го заслужавам. Дължа го на себе си и на хората, които ме обичат.
Само следи. Сиви мокри следи от това, което беше и същата черна замъглена сянка, следваща ме навсякъде.

© Лилия All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "Сега ще запаля пожар от любов, от топлина, от нежност, от усмивки. Мисля, че го заслужавам. Дължа го на себе си....!!!" Подкрепям те,заслужаваш всичко това,мила!След разрухата идва съграждане....ти си!
Random works
: ??:??