В едно далечно, далечно царство (на 3 клика с ГугълЪрта), през девет планини в десета, се родила принцеса. Царят и царицата били традиционалисти (в смисъл, че се занимавали със земеделие, а не сега с тези модерните финансови деривативи) и викнали орисниците да кажат каква ще стане принцесата като порасне. Събрали се орисниците и започнали:
- Момичето ще я дават всеки ден по FTV, много ще е красива! - Ще я хареса Митко Пайнера! - Ще гостува един ден на Славито! - Ще участва в Биг Брадър! - Ще се ожени за бизнесмен от Дупница! - Ще живее в Драгалевци! - Ще стане министър при Бойко! - Ще води шоу по TV2!
Само деветата орисница, цялата облечена в черно, казала: - Като стане на 18, ще се бодне на вретено и ще заспи вечно...
- Тая от 'де се взе, бе? - развикал се царят. - Нали платихме само за осем? Обадете се на СОТ-а да я разкара. Д'еба тия фирми за предсказания, вече на никой да нямаш доверие в тая финансова криза...
@@@@@
Минали години, наближил осемнайсетият рожден ден на принцесата. Кралят и кралицата се сетили за предсказанието и се зачудили какво да правят с щерката...
- Голяма красавица стана наш'та - казал царят - обаче с т'ва предсказание кво ше я правим? - Красива, красива, ама чувам вече к'ви ги върши по купоните в Син Сити. - отвърнала царицата. - Че и клипче е пуснала в Интернет, направо резил. - К'во клипче, бе? - Не питай, срам и позор за семейството, там в една вана с некъв принц от друго царство... - Айде, бе! И що го е направила? - Иска фоклпевица да става, да си дигне малко рейтинга. - А-а-а, не. Няма да я бъде тая. Затваряме я в кулата и там каквато ще да става. Ще има време да си пее колкото иска.
@@@@@
Вече трети ден принцесата стояла затворена в кулата и вече започнала да зацикля. "Наш'те са откачили май. Кво ше правя в тая кула. Че и цяла година, направо ще откача. Няма момчета, няма музика, няма Интернет, баси. Пълна тъпня."
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.