Г-ца Д беше крайно обезпокоена от развиващите се покрай нея действия. Тя се чувстваше като синя каска в размирна Босна, а причината бяха непрекъснатите вопли на г-жа М и безкрайните издънки на г-н В. Дааааааа, както се казваше в една народна мъдрост „Никога не е късно да станеш за резил". От пиедестала на своите 50 години, г-н В се беше оказал трайно и напоително влюбен в жена... На същата възраст. Това колкото втрещи вечно неуспялата в любовта г-жица, толкова влуди великолепната и майка, която от край време се славеше с неотразим такт и непробиваемо самочувствие. Връщайки се назад във времето, г-цата си представяше живо картините на сблъсък между току хваналите се за гушите родители. Месеци наред тя наблюдаваше драмите, раздаваше кърпички, успокояваше прединфарктни кризи и давеше собствената си безпомощност в мартини. Сега госпожицата се чувстваше още по-объркана и обезсърчена, защото : - Няма да дойда на сватбата, баща ти ще е там с оная простакеса! - Не се надявай, няма да дам шанса на майка ти да си изплюе отровата за 10 години напред. Ще вземе да се задави... - Не мога да понасям този обесник! Кръвта ми изпи! Детето ми изяде! - това беше бабата на г-ца Д - Ебаси! - а това пък беше самата г-ца И така провесила крака от моста в собствената си прекрасна градина, която мечтаеше и поддържаше със собствените си две ръце, г-ца Д хълцаше неутешимо, заградена от глутница кучета и на всичкото отгоре облечена в чисто новата си сватбена рокля. Така я намери г-н А, който прецени, че просто трябва да изслуша в този момент. После единственото, което му оставаше, беше да пренесе своята пияна фея до леглото, да разгони нахалната и виеща свита и да се отдаде на сън, сам... Отдаден на мислите си. Времето минаваше, приготовленията за големия ден бяха почти към края си, но от страната на г-ца Д така и не се осмеляваше никой да присъства. А тя плачеше безутешно ден след ден, докато... Ровейки нервно из сайтовете, в опити да открие нужната и информация, г-ца Д отвори страница, на която усмихнато я гледаше нейното другарче по чин?! Г-ца В беше приятелка на г-ца Д от девети до десети клас. Те бяха неразделни. Госпожицата делеше всичко със своята приятелка, защото смяташе, че така е правилно. А г-ца В си траеше и използваше всеки удобен момент, за да се сдобие с нещо ново. Приятелството им угасна с изчезването на бижута от къщата на г-ца Д, които и създадоха главоболия за дълго време. Само тя и г-жа М знаеха истината, но се уговориха никога да не я споделят с никой. Типично по християнски. Г-ца Д набра с треперещи пръсти телефонния номер и десет минути след това се чу свистене на гуми, а мощният рев на хондата се разнасяше в квартала. Г-жа Д влетя като хала в СПА центъра. Насреща я очакваше същата приятелка от детските години. Промяна нула! - Ауууууууууууууу, тъпке! Понаедряла си! - това беше г-ца В - А пък аз си сложих цици, за мен, да се чувствам добре. - продължаваше да каканиже. - Да си беше оперирала носа, като перископ е на лицето ти! - не се сдържа г-цата. Седнаха в едно сепаре, където близо два часа г-ца В разказваше за трудния си път до докопване на имането. Г-ца Д слушаше и цъкаше и когато се стигна до сватбата с турчина и после прибирането в България с половината от имуществото му, г-цата вече клатеше уморено глава и на ум и си припомняше детството. Да, г-ца В винаги е била върти опашка. Та за Бога! На 12 години тя имаше 60 годишен любовник, а г-ца Д си играеше с кукли. Дааааааааа, онази приказка за вълка и козината му си беше истина. В следващите дни двете г-ци станаха почти неразделни. Г-ца В се дивеше на известния годеник на г-ца Д, който, апропо, след запознаството си с нея просто каза: - Внимавай! Да, това би се възприело правилно от всеки друг, не и от г-ца Д, тя се беше вкопчила в миналото като октопод за крака на туристка и искаше да се задържи и да задълбае корените си все по-надълбоко. Няколко дни по-късно г-ца Д откри по случайност най-добрата си приятелка от седми до девети клас, г-ца Г. Срещата им беше изпълнена със щастливи писъци и няколко бутилки вино. Г-н А отиде да прибере кандидат-жена си и колата и с такси и когато ги видя трите, за пръв път се замисли дали не трябва да прекрати това познаство завинаги. Очарователното в цялата ситуация беше колко гадни неща говореха една срещу друга двете приятелки пред г-ца Д. - Беше си боклук и боклук си остана. Да не мислиш, че тези пари са спечелени с честен труд? - това беше г-ца Г. - Еееееееееееее, стига де! Дори да е така, е съумяла да ги вложи и да направи нещо от тях. - Ау, тази Г как се е надула! Много се хвали това момиче, въобще не ми харесва! Имам едно на ум. И много надебеляла бе! - г-ца В. - Хайде сега, същата си е, не говори глупости. Всъщност вечер, като приседнеше на тихо в прегръдките на г-н А, г-цата си признаваше, че нито г-ца В е станала по-благопристойна, нито лудостта на г-ца Г е намаляла. Г-н А я смълчаваше и пееше в ухото и за любов, звезди и море...
Денят беше прекрасен! Слънцето беше разпорило напреки хоризонта и грееше с цялата си сила и великолепие. Птички пееха, а вятърът повдигаше палаво полите на жените. Г-ца Д бързаше за работа. Тя беше поела отговорност към старата си приятелка и сега влагаше сили и воля, за да и помогне. От друга страна г-ца Г я атакуваше системно с предложения. Странна беше тя... На няколко пъти, изпаднала в пиянски делириум, твърдеше, че в стаята има скъпи покойници. Това колкото очарова, толкова и втрещи г-ца Д. Г-н А пък си пиеше уискито, без да дава вид, че някой присъстващ го притеснява. - И да знаеш, В ще си загуби бизнеса до една година. - Недей така! Нали детенце ще има. - Ти мене ме слушай и помни, ама ти няма да работиш за нея тогава. Г-н А повдигна вежди и изгледа гостенката с дълбоко съмнение. Наместо това тя стана и започна на широко да го масажира. Това втрещи кандидат-булката, но тя, прехапала устни до кръв, се направи, че не вижда. Г-н А се измъкна тактично и отиде да спи, но телефонът му беше трайно запаметен в указателя на г-ца Г. Ударът дойде няколко дни по късно, когато годеникът на г-ца Д влетя повече от вбесен в къщи. Секунди след това г-ца В се обади по телефона и: - Ти си гадна интригантка и лъжкиня и си уволнена! Съжалявам, че те познавам, съжалявам и мъжа ти! Г-ца Д беше много близо до кикириндяса. Г-н А я обвиняваше на висок глас, че му изневерява. За първи път в живота си тя просто мълчеше, без да е в състояние да реагира по какъвто и да е начин. Естествено, след разговор с г-ца Г, пъзелът започна да с нарежда, избистряйки в мозъка на бедната г-ца каква тъпа овца е.
Дните се нижеха един след друг, бетонирайки депресията на г-ца Д. Тя беше изключила телефона си. Беше подарила на бебетата борзои сватбената си рокля, а те с благодарност я правиха на парчета цели две седмици. А сетерът, верният паж, стоеше кротко до нея и пазеше тъгата и, облизвайки посърналото и лице. После потокът от сълзи пресъхна и тя реши да се реваншира. Г-ца Д бавно и методично започна да изгражда свое собствено малко царство, чрез което да върне удара на двете членки от клуба на „Виещите вълчици в мрака". Хъсът и мотивацията и помагаха. Верният г-н Н също. Въпреки обясненията и молбите, г-н А си беше отишъл завинаги. В последствие се разбра, че беше поделил леглото и на двете приятелки. - Не съм правила секс от 6 години. Мъжът ми е импотентен! - спомни си думите на г-ца Г. - Сигурно го е скъсала. Да си го ползва със здраве! - злорадо отбеляза г-ца Д и се озъби на огледалото. Първата си книга изпрати по куриер на двете дружки с посвещение: „Салве Цезарина! Осъденият на смърт те поздравява". После се отдаде на блаженство в градината, наслаждавайки се на отчаяните вопли на мобилния си апарат. Големият удар дойде с идването на великолепна кино звезда от световен мащаб. Г-н С беше запленен от писмото, което му изпрати г-ца Д. След няколко месечна кореспонденция той кацна на летището, а там... Токът, който премина между двамата, разтресе дори г-н Н. - Божееееееееее, този човек има най-голямата усмивка! И най-невероятните сини очи! И ох! Най-невероятните ръце! - г-ца Д се беше задушила от радост. Г-н С дойде за един уикенд, а беше в България вече втори месец. Творчески отпуск... Да... Те се забавляваха великолепно. Тя пишеше, той играеше. Тя пиеше, той пиеше с нея. Той пееше, тя слушаше. Той гледаше, тя се събличаше... После те лудееха в спалнята, а сетерът бягаше през глава, гонейки кученцата на разстояние. Безпокойството обаче продължаваше да гризе двете пепелянки от близкото минало и те се бяха съюзили в усилията си да преебат другарчето по чин. Проблемът им, най-големият, беше, че не знаеха следващия ход на г-ца Д. Затова се насочиха към верния г-н Н, решени твърдо да изкопчат както информация, така и последните капки от неговата мъжественост. Така, както винаги действаха. Очакваше ги кофти изненада...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.