Oct 19, 2008, 9:07 PM

За млякото и други неща 

  Prose » Narratives
993 0 5
1 мин reading

Минава десет часа - почти обяд е. Слънцето отдавна се е показало, но аз обичам да спя до късно, нямам си друга работа. Включвам компютъра и търся любимата си игра. Пак някой е подреждал десктопа. А, ето, намерих я. Всъщност компютъра е на леля ми и тя винаги се сърди когато седна пред него... жени... ще се посърди, пък ще й мине.
От прозореца ми се вижда слънцето и парка, където се срещам с гаджетата. Това ме подсеща, че трябва да отида там. Много не ми се ходи, но няма начин - задължения - един истински мъж трябва да държи на думата си. Ще се облека и ще изляза, защото имам среща. Да не забравя парфюма, който винаги трябва да се излива по много (най-добре цялото шише), но леля не го разбира.
Обичам да слушам приказки, особено за вълшебната страна България, от която съм. Дори знам как се казва нейната столица. Един ден ще отида там. Зная, че съм емигрант, въпреки, че все още тази дума не ми е много ясна. Не разбирам защо всеки ден вкъщи искат да им казвам стихотворението „Аз съм българче”, толкова ли не могат да го запомнят.
Сега ще се концентрирам да изиграя една игра. Тази дума „концентрирам” ми е малко трудна за изговаряне, но на една дума ли ще се дам. Всички вкъщи доста се концентрираха докато я науча.
Трябва да си изпия милка... Дали ще кажа милк, или гала, или мляко, пак ще ме разберат, но какво да се прави - трябва да се знаят чужди езици.
Зная, че знанията са по-големи от света. А аз съм отворил само едно малко прозорче, но... животът е пред мен - все пак съм само на три годинки.

© Vaska Ivanova All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сладко
  • Не ги слушай, кратко, до последно държиш тайна кой си, не че е важно, когато си на три години. За другите, за теб естествено, че си е важно. Ще пораснеш, дано и занапред ти да си най-важния за себе си. И това за столицата, учуди ме, всичко става ясно.
    Пиша ти шестица, не че си на три и големите са снисходителни към децата. /Голяма глупост./ А защото си го заслужи.
    Ти изпи ли си млякото ?
  • на мен пък ми звучи футуристично-мрачно... ;>
  • Бих казал че не само частта с годжетата не е наред.Може и доста други неща да се коригират.Не ми харесва тона на писане.Също и думите използвани за написването му.Не са подходящи за подобни комични краски.Все пак ще ти сложа 5 за поощрение.
  • като махнем частта с гаджетата- всичко ще е перфе ;>
Random works
: ??:??