По искане на либералната миниобщност, в шаха се премахват цветовете на фигурите – стига вече с тоя расизъм…
хххх
Тя спря всякакви тестени изделия. И мина на диета – само макарони…
хххх
Най-опасното съчетание – глупост и амбициозност.
Хххх
Комплекс за малоценност? Не, не е комплекс…
хххх
Страда от комплекси? Не, наслаждава им се – мазохист…
хххх
Видял козелът агнето до извора и казал:
- Ще те изям!
- Ама как така? – учудило се агнето – Ти нали си тревопасен? Защо се увълчи?
- Бях тревопасен. Но сега вече имам полезния крем за закрепване на изкуствените челюсти и ще те изям…
хххх
Една докторица: „Какъв празник? Тогава руснаците са ни поробили и сто години са ни потискали…“
Не споря. Просто задавам любимия си въпрос: „Поробили, значи, свободната ни държава… И как се е наричала тази свободна държава?“…
А имам и резервен: „Не ни ли е освободила 7 кавалерия на Къстър? Тя какво – заета е била с освобождаването на индианците?“…
Обаче, нещо намаляват поклонниците на наглосаксите – не им се дискутира с мен. Защо ли?
хххх
Някаква телевизия. Водещият мисир пита поканения пуяк: „Може ли да сравните сегашната борба с ковида с борбата за освобождение?“…
Оня веднага подхваща – ами да, това е едно и също, има страшен враг, героите са на предна линия, освобождават народа български…
Плюх и прехвърлих.
Джуджетата винаги се опитват да принизят великаните до собствения си убог ръст…
хххх
Отново ЗАБРАНИХА честването на националния празник на Шипка. Че и съобщиха: „Ритуалът на Шипка пак е отменен“…
Ритуалът… Не празникът, не честването, а ритуалът. Нещо като събиране край огъня на негри-канибали. Можеше и друго да е: обреда, шаманския танц…
И как така кръчмите са отворени от 1 март, а Шипка е опасен на 3 март? Вирусите мрат от алкохола и тютюна, да не говоря за поразяващата дрога. Обаче – на чист въздух, на връх Шипка – опасно…
Хм, защо ли се появяват някакви неправилни мисли за отцеругатели и национални предатели? Втора година поред не дразнят важния и силен комшия…
© Георги Коновски All rights reserved.