Защо да харчиш 2 000 лева и отиваш на Малдивите?
Иди в парка – ще ти струва 5 000 лева…
хххх
Новобогаташи се хвалят:
хххх
Интересно, как продавачите различават нормален купувач с маска от поредния крадец?
хххх
Пресконференция. Борисов – без маска. До него, зад него, край тях – куп самоовластили се претенденти за спасители…
Заплашват, всяват паника, обещават колело, ама друг път…
И всичките БЕЗ МАСКИ!!!
Премиер, генерал-хирург, санитарни някакви, здравен министър – абсолютно неадекватен, шофьорът на Мето Илиянски…
Всички без маски… И се зъбят на хората, че не спазвали правилата им…
хххх
Казвам го на жена ми, а тя: „Е, те са извънземни, не ги ловят вируси“.
Учудвам се – да, бе, извънземните ще си изхвърлят боклука на далечната наша планета…
Хххх
Вечерта гледам новини. Пресконференция на Тръмп. Заявява, че носнето на маска е пожелателно. Но той няма да сложи…
Мисля си – Тръмп е информиран. Много по-информиран от мен. И от куп други. Значи знае защо може и без маска.
А щом той, който знае, не я слага… Ами и аз така…
Пък какво знае? Дали затова не приема обявената пандемия сериозно? И минава през нея като на шега? Просто не му се участва в скучно театро…
хххх
Откакто зрението ми стана под 40% - всички жени са красиви.
С маските пък направо съм в Рая…
хххх
Мисля си разни работи.
Например, как бандити ограбват банка.
Заплашват с оръжие, крещят, мятат хората на пода, създават атмвосфера на страх и паника, принуждават всеки да мисли единствено за себе си. Да се самоизолира, да не е част от общността, а спасяващо се от смъртна опасност същество.
И, кой знае защо – ама не съм виновен, явно има някаква епидемия на мрачни мисли и възприемания на единствено правилния ни свят! – та не знам защо се сещам за нас.
Заплашват ни разни пуяци, смятащи, че в униформи са неотразими, карат ни се, истерично ни упракват в какво ли не, принуждават ни да се самоизолираме, да треперим ще оцелеем ли, да си затворим устата с маски, пък очите вече са навикнали да не виждат – широко затворени очи, смазват обществото с оръжието на страха и паниката…
Това – за да отмъкнат поредните 10 милиарда…
© Георги Коновски All rights reserved.