19 jul 2005, 23:21

* * * 

  Ensayos
2048 0 3
9 мин за четене

                                                

    

                                                                                                           На П.

 

 

 

    Трудно ми е без теб,не мога да се примиря с липсата ти,която ме кара да се замисля над нещастието и страданието.Аз въобще не можах да те имам,докосвах се до снимки и буквички и мечтаех да те срещна и усетяВсичко свързано с нас беше в красивата илюзия,която и двамата си създавахме.Аз умирах погълната от съмнения,а твоята ревност те караше да бъдеш жесток и циничен.

    Сега в сърцето ми остана само болката от любовта,неизживените мигове и прекрасните мечти,които почерняха от хилядите несполуки в живота ни.Не можахме да се срещнем,но колко срещи имахме в мечтите ми.Нека споделя и отново оцветя мечтите си.Да съживя любовта и премахна болката.

    Аз недостойната за любов,аз тази,която умее само да мрази се влюбих!Обичах образ,с които дори не можах да се запозная и мразех разстоянието което ни делеше

    След разговорите ни аз не можех да спя,нямах и интерес към книги,филми и излизания с приятели...Можех единствено да мечтая,очаквах че мечтите ми ще станат реалност,защото до сега така се е получавало.Макар и след време винаги изживявах всичко мечтано.

     Нека отново помечтая,да възродя чувствата и копнежите,искам да затвърдя и оформя мечтите си с надеждата,че всичко ще се пренесе в реалността

     Не съм голямо човече и в мен няма сила.Борбеността ми е завидно голяма,но нямам устрема да се боря.Когато съм до теб имам силата да направя всичко,дори да дам живота си за теб.Ти не ме разбираш и предполагам в мен виждаш тялото,но вгледай се в него...посланията на женското тяло са трудни за разгадаване и само любовта може да разкрие тайнствата,които крие жената!

     Аз ти дарявам тялото си с надеждата в него да откриеш душата миКосата ми е твоя.Тази коса,която гледаха хиляди мъже,някои от тях я докосваха с мисълта да усетя допира им.Сега тя е жадна за твоите ръце!Погали къдриците ми и усети силата на водопада от падащи коси.Сякаш косата ми е влажна и някак студена,тя чака твоите ласки и топлина,всеки допир я съживява и я прави здрава и бляскава.

     След като ти казах за стойността на тялото ти си колеблив и примерен,недей!Погледни очите ми,целуни ги...целуни това което така жадно те гледа и в него се оглежда любовта ми.Моите зелени очи носят свежестта на тревата,когато плача роса капи от очите ми…Целувките ти са така пламенни,че карат очите ми да се смеят и засияват завладяващо и подканящо.

    Устните ти се спускат надолу по лицето ми,търсят моите устнички и желаят да се слеят,и да дадат възможност на езиците ни да танцуват.Чувствата,които изпитваме ни карат да се целуваме така неповторимо и носещо хиляди копнежи.Нежни,огнени с желание за власт-това са нашите целувки.

    Ръцете ми са малки и нежно се впиват в тялото ти.Някак егоистично аз желая да те задържа при себе си по-дълго.Не допускай да стана агресивна в любовта,защото твоето бездействие ще убие всички чувства в мен.Покажи взаимност и вземи ръцете ми в своите,нека дланите ни се слеят и ме подкрепяш в изживяването на така силните чувства.

     Докосни всяка една част от тялото ми,реших да ти се отдам цялата и ти споменах за стойността на женското тяло.Не пропускай сантиметърче,изследвай ме цялата и се наслади на изяществото ми.Целуни бедрото ми,коремаПогали ме навсякъде и се докосвай до кожата ми както кредата по тънкия плат.Нежно оставяй следа след себе си.Знай,че ако не си до мен след това някой друг ще реже по твоите очертания.Тогава мен ще ме боли,а белезите по тялото ще напомнят за твоето отсъствие.

      Не друг а ти,само ти ще ме имаш.Отдавам ти се тази нощ и всяка друга,стига да ме пожелаеш пак.Ако любовта ти е силна ще повлияе и на разума ти,на които ще му допадне моето мислене.Тогава аз ще съм ти нужна за да живееш като разумен влюбен човек.Ще правим секса който така очакваш,за мен ще бъде любов…ще сме щастливи,но това зависи от теб.Дали разбираш стойността на тялото което ти давам?

     Спирам да мечтая,мечтите започват да ми причиняват болка,вече и да мечтая не мога.С надеждата,че някога ще бъда с теб затварям сърцето си за останалите.Описвам мечтата си тук и ако се изпълни ще ти дам да прочетеш всичко това.Нека двамата заедно сравним мечтата и реалността

  

                                                                                                           

© Ив Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Мда, това си е супер Приятелко, продължавай да ни радваш
  • Благодаря,но това го писах преди доста време,сега нещата не са такива,даже вече няма нищо...поне се научих,че трябва да опозная хората,а след това да ги обичам...
  • Хубаво е!Аз също се влюбих,но на човека до мен не му стигаше само красотата ми-искаше цялата ми същност.Беше като господар над мен,а аз неговата подчинена.Да,още го обичам,но така не може.
    Поздравления за написаното.Излъчва нежност,които украсяват чувствата
Propuestas
: ??:??