Амазонизмът – мутирал феминизъм – есе
Днес ставаме свидетели на засилени инвазивни действия от страна на голяма част от женското съсловие. Все повече жени навлизат в професии, които доскоро бяха традиционно запазени за мъжете – пилоти, военнослужещи, полицаи, бизнесмени, строители – предимно силови професии. Терминът феминизъм, както го познаваме днес, вече е изчерпан, предвид настоящата ситуация. Поради своите силно изразени агресивност, настъпателност, войнственост феминизмът е преминал на съвсем ново ниво – амазонизъм. Днешните амазонки са надминали своите предшественички по жестокост, които са убивали само момчетата. Това само по себе си е грях, понеже отнемаш човешки живот. Пример за това: опитват се да си играят на Бог, като решават да абортират масово, твърдейки, че те имат пълното право на контрол над телата си. Поне древните амазонки са оставяли живи момичетата, докато днешните не подбират – убиват масово неродени деца. Друг проблем на амазонизма е увеличаващите се позиции на амазонките на ръководни постове. В много семейства ролите едва ли не са обърнати – жените поддържат издръжката на дома, докато мъжете или мързелуват, или се грижат за домакинската работа, която по принцип е задължение на съпругата. Но нека видим какво казва Светата Библия за господаруването на жена над мъж: „И тъй желая мъжете да се молят на всяко място, като въздигат чисти ръце без гняв и съмнение; също така и жените, облечени прилично, със срамежливост и целомъдрие да се гиздят, не с плетенки, ни със злато, или с бисери, или драгоценни дрехи, а с добри дела, както прилича на жени, които се посвещават на благочестие. Жената да се учи в безмълвие и пълно покорство. На жена не позволявам да поучава, но заповядвам да бъде в безмълвие. Защото по-напред биде създаден Адам, а после Ева; и не Адам биде прелъстен, а жената биде прелъстена и падна в престъпление; но ще се спаси чрез раждане деца, ако пребъде във вяра, в любов и в светост с целомъдрие.” – Първо послание на свети апостол Павел до Тимотей, 2:8-15. Забележете, тук апостолът изрично заповядва на жените да се подчиняват на мъжете си. Днес много от жените правят точно обратното, дори проявяват наглостта да изкривяват Божия план, като изместват фокуса върху себе си, докато мъжът отстъпва. Съвременната жена е завоевателка, поради тази причина територията на мъжете се свива. Още за еманципацията на женския пол: съвременните амазонки твърдо заявяват, че не се нуждаят от мъже, и че са независими, горди лъвици. Такива жени избират кариерата пред семейството. За тях то е отживелица. Ако все пак създадат семейство, те пренебрегват детето си или го възпитават по свой образ и подобие. Амазонизмът е плъзнал с пипалата си навсякъде, напоил е света с отровните си сокове и е обявил открита война на мъжкия пол.
© Йосиф Асенов Todos los derechos reservados