11 jun 2008, 8:10

Бедността да си богат 

  Ensayos
6710 0 2
1 мин за четене
 Безспорен факт след измислянето на финикийския знак е, че почти всеки човек на тази планета се стреми към богатство. Парите ни дават много неща и ако сме достатъчно заслепени, дори бихме повярвали, че с тях имаме всичко, което животът ни предлага. Безспорен факт е и че колкото по-беден е един народ като цяло, толкова повече той се стреми към забогатяване! Жаждата е безспорна и се стига до много крайности. Ние продаваме душите си на "дявола", за да забогатеем. Колко ли много ни дават парите всъщност?! Парите купуват ли приятелство? Богаташчетата си мислят, че бизнеспартньорът им, ако може така да се нарече в някои случаи, е техен приятел! Всъщност той е приятел до толкова, че да успявате да печелите с общи усилия. "Приятелство", вдъхновено от общи интереси и изгоди. А накъде отиват такива приятелства?! Може би към бъдещо разочарование?! Приятел ли е този, който търси само изгодата от теб? Този,който мисли как да прелъсти гаджето ти, защото тя наистина е хубава! Това ли е приятелят? Човекът, който те оставя след като вече не си му нужен?! Любов купува ли се с пари? Мислят си,че могат и това да си купят! Дали хубавото гадже до теб със страхотната прическа, скъпите дрехи, подарени от теб, луксозните ботушки, отново купени от теб, невероятно скъпите бижута, отново подарени от самия теб, наистина е твоето момиче? Мислят си, че нейното "обичам те" е от сърце?! Така ще е до следващия подарък или до следващия нещастник, готов да я купува! Здраве купува ли се с пари? На дебелия богаташ му трябва здраве, понеже е доста затлъстял. Скоро не е спортувал, а за работа да не говорим! Обаче за спорта ще му трябва мерак, пък и малко акъл. Не е така лесно, както да си пушиш пурата и да пиеш скъпото уиски. Образование купува ли се с пари? Богаташите са редовните клиенти на някои ВУЗ-ове. Закъде без тях?! Татко и мама дават парички и той следва. Като е тъп и не може да продължи, мама и татко дават парички на подходящите хора той да премине! Колко са умни милите богаташчета!
     Парите... те наистина купуват много неща даже и душата ни. Нещата, които не виждаме, а усещаме и чувстваме, не се превземат с пари! Те се спечелват с труд, ум и упоритост.
     "Парите са средство за живеене, а не цел на живота!"
  

© Димитър Димитров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • За някои хора парите могат да купят всичко, за други - нищо, въпрос на гледна точка и ценностна система (доколкото тя все още съществува при някои хора). Всеки сам си избира, нали?...Поздрави!
  • Парите са господари, когато гледаш на тях като на цел и слуги, ако гледаш на тях като на средство.
Propuestas
: ??:??