8 ago 2007, 9:00

Да простиш 

  Ensayos
2169 0 3

  Зададоха ми въпроса "Какво всъщност означава да простиш?" Всеки знае какво е, но е трудно да дефинираш отговора... Понякога казваме неща, които не мислим и обиждаме човека отсреща... Не всеки човек е способен да прощава или по-скоро е прекалено горд, за да прости. Но ако не простим, не остава ли негативното в самите нас? Като че ли се освобождаваме от напрежението, прощавайки. Но ако винаги прощаваме няма ли да паднем в очите на хората, като знаят, че каквото и да направят ще им бъде простено?! Когато обичаш някого, му прощаваш, но ако знаеш, че човека, който обичаш не може или не иска да ти прости за нещо, за което съжаляваш? Тогава започваш да се извиняваш... но когато не помага, тогава какво? Хората трябва да си прощават, но в днешно време все повече хора повтарят грешките си и изгубват доверието на другите...

© Рен Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Има истина в това.Обаче зависи какво трябва да се прости.За някой неща е непосилно.
  • Мерси много за коментарите интересни отговори
  • Ще ви припомня хубавото българско стихотворение със заглавие "На прощаване",т.е. "на раздяла"..именно да простиш означава да се разделиш с лошите мисли,не просто да ги забравиш,а с разбиране да се откажеш, да се разделиш с тях..
Propuestas
: ??:??