Еротиката е необяснима, чаровна и прелестна... и може да избяга. Тя е обещание и дяволски провокативна. Тя е красотата на момента. Желанието да доминираме, желанието ни да притежаваме превръща еротиката в порнография. А порнографията (развратът) е сухата кашлица на обществената глупост. Но и тя може да звучи еротично - ето, Приап идва с двойното дилдо и очаква от теб луд фистинг. Еротиката е навсякъде около нас: във въздуха, в тишината, в морето, в ревящия град. Eротиката тече, излива се около нас чрез сладкия въздух, меките цветове и фините тонове. Еротиката е дъхът при вдишване, а сексът като акт е финалното издишване. Дълги крака в прекрасни черни чорапогащи създават еротично усещане, но ако чуеш: "Копеле, защо не се обади?" - еротиката изчезва яко дим. Тя не бива да бъде смущавана. И накрая еротиката се случва с фантазия. Eротиката е форма на общуване между нас и тя е тук, когато й позволим. Eротиката е само и само позитивна. Сексът има и тъмни страни, а любовта може да бъде и нещастна. Еротиката - не. Тя е чисто желание и пълно чувство. Еротиката е свобода на изразяване и възприемане. Нейната тайна е... тайна.
Необходимост на тялото ли е или е изкуство, което използва тялото и усещанията му като инструмент и материал; изкуство преди и след всички останали, техен синтез, с черти на всяко едно; изкуство толкова близко до естеството, че не винаги съзнаваме кога го правим. Заложен талант у всекиго за създаване на красота, която придава по-голяма дълбочина на сексуалното изживяване.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.