18 feb 2008, 21:39

Есе за Аврил 

  Ensayos » Personales
3208 0 9
2 мин за четене
От къде започнахте да харесвате Аврилка? - Ми веднъж бяхме на почивка на Сандански и там едно момиче на телефона си пусна на Аврилкаа Girlfrend и аз се влюбих в нея. После поисках да ми я изпрати и след като се прибрах в Пловдив, отидох и си свалих първоначално 20 песни, а после всички албуми. Реших да видя как изглежда и написах в Google Аврил и ми излезнаха снимки и така започнах да свалям снимки, клипове и много песни.
Какво харесвам в Аврилкаа? - Харесвам всичко това, включва: глас, визия, стайлинг, клипове, музика и най-вече как се облича.
На какви неща оприличаваш Аврил? Защо? - оприличавам Аврил на малко коте, което скимти много сладко, защото тя е много сладка, иска ли обяснение. Сега искам да разкажа как запалих целия ми клас по Аврил. Беше това лято, аз им казах за откритието ми и те всички - прати песни, прати снимки, клипове и така нататък. Много я харесаха, след време реших да видя малко снимки и попаднах на факта, че Аврилкааа е омъжена и си помислих за кой ли се е омъжила моята принцеса? Видях най-после мъжа на Аврил - Дерик, не останах с добро впечатление от него и нито ще остана, но това да го загърбим. Ровя се аз, ровя и намирам тема в един форум "АВРИЛ БРЕМЕМЕННА" и аз се учудих - Аврилка е бременна, разучих тук-там, ама разбрах, че не е, останах спокойна. Когато видя Авченцето ми усмихнато, аз се радвам много, но когато я видя да плаче - и аз плача с нея. Веднъж попаднах на едно изпълнение, където Аврил пееше болна, направо исках да убия тоя, дето я е пуснал да пее болна. Тя тогава беше прегракнала и кашляше, ужас, направо щях да припадна. И аз имам една мечта, която е неосъществима, ама каво да се прави, искам много Аврил да дойде в България, да си взема автограф и да живея при нея. Аврил е добра, сладка и красива, направо оставам без никакви думи. Тя е най-добрата и ще остане най-добрата, обичам я много и се надявам някога да дойде в България. Аврил, обичам те и никога няма да спра да те обичам. Е, останах вече без думи, няма да пиша повече, ми мерси, че ми прочетохте глупостите. Ай, бай. Дано да ви хареса.

Забранено е копирането.
Есето има авторско право.
Аз съм писала есето, ако някой иска да го публикува в някой сайт или форум, държа да иска моето позволение чрез лично Лс или по скайп.
Скайпът ми е: avrilaneli.

© Аврил Лавин Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Аврил си е същата като преди...слушам музиката й от 2002 година и мога да кажа на black_jesus че много греши..виждала съм стотици нейни снимк без грим и мога да ти кажа че изглежда 100 пъти по добре от Бритни Спиърс,Мадона ( утвърдена звезда..пфф няма що прилича на пра баба ми ) Майли Саъръс ( въпреки че Авката е 10 години по-голяма) Памела Андерсън и прочие...за гласови данни да не говорим ...ще ме прощаваш господин Млад и Безнадежден , но Аврил се е утвърдила като име в музиката... песните й през годините станаха много по смислени и чувствени..и аз си искам скейтърката но не я съдя за това че се е променила...защото всеки се променя един ден..а и на Аврил й беше време да се промени..не може винаги да е на 17 ...
    П.С. : "Ако не ме харесвате такава каквато съм, не ме харесвайте такава каквато съм и всичко което ще получите е ТОВА КОЕТО СЪМ " - АВРИЛ ЛАВИН..
  • Боже, Боже, Боже! Това по-щеше да върви за разказ.
  • Харесвах старата Аврил,която беше пънкарка,а не кифлата в , която се е превърнала сега!!!
  • ами аврил беше пънкарка, правеше хубава музика.сега не е пънкарка, но пак прави хубава музика (или по-точно е, но по-женствена).
  • black_jesus изинявай ама имам 7310 снимки на Аврил виждала съмя хиляди пъти без грим!!И кави певчески данни няма????Много ми е трудно да ти отговоря на този въпрос!!!Хей ти мн си заблуден/а.Я виж някое изпълнение на Аврил на живо и после говори!
  • black_jesus - напълно съм съгласна с теб.Аз харесвам онази старата Аврил - пънкарката,която мразеше надутите принцески,а сега кво .... съвсем се развали...
  • 1.Аврил беше добра преди да реши да стане модерна. С песни като "Girlfriend" и "Hot" тя почти съсипа това, което беше правила преди.
    2.Чисто като певчески данни тя е зле. Просто почти всичките песните, които изпълнява не изискват такива. А от останалите разбрах, че ги няма.
    3.Нито е най-добра, нито ще стане. Ако обичаш изразявай личното си мнение.
    4.Идвали са и по-известни от "Аврилка" в България, така че не знам, защо да е невъзможно.
    5.Съветвам те да потърсиш повечко снимки на "Аврилка" и да я видиш без грим - може пък да се окаже не толкова сладка.

    За есето ти мога да кажа, че ми е много лигаво и детско(ооо верно, че си на девет)
  • По принцип имам навик да почвам нещата отзад напред. Така направих и с твоето есе. Прочетох послеписа и си казах '' сигурно е написала нещо уникално щом така се е застраховала''. После прочетох и останалото и си казах ''много сбърках'' ! Оценка не съм поставяла, никога не го правя, просто си казвам мнението... грешно или правилно, то си е мое !
    П.С. - ако си на 9 наистина, което ме съмнява силно, критиките ми веднага отпадат. Напротив, тогава дори бих те поздравила, че не само можеш да пишеш ( грамотно) , но вече се опитваш и да свързваш мислите си под форма на есе (примерно )
  • хах А има ли "Аврилка" фен сайт?Защо не предложиш това на аудиторията там?Не се учудвам на двойките ти честно казано...Иначе и аз много харесвам Аврил Лавин Любимата ми песен е "when you're gone"


    Поздравчета!
Propuestas
: ??:??