Промените са хубаво нещо, ще кажат някои, други пък - че са необходими. Каквото и да ми казват другите се убедих, че те са просто неизбежни. На повечето от нас ежедневно ни се налага да се справяме с всякакви трудности. Начинанията ни, дори и нравите ни, търпят промени. И макар и да не вярвам, че човек се променя, си мисля, че всички тези обстоятелства в живота му го принуждават до някаква степен да "привикне" с обстоятелствата. Още преди известно време осъзнах, че в живота няма вечни неща. Няма вечни хора, на които да разчиташ, а дори и да има някои "константи", никога не може да си напълно сигурен за всеки, нали така?! Срещам хора, най-различни, всеки ден. Едни добри, едни по-неприятни. Сама избирам приятелите си и до каква степен да им се доверя. Решенията за това са комплексни, но повлияни до известна степен от миналите ни взаимоотношения. Както и да е, миналото не е показател за настоящето или поне не главен. Но какво става с тези приятели, които в даден момент, умишлено или не, се отделят от теб? Как се чувстваш ти? Естествено, по-силните (особено тези, които само поддържат илюзията за пред хората) ще кажат:" Че какво ми пука, като не им е изгодно - пътят..." Но аз лично не вярвам, че когато някой ти е бил приятел или близък, или просто човек, за когото ти е пукало, може да не засегне чувствата ти с отсъствието си. Поправете ме, ако греша. Уловката за мен е просто да се научим да ги пускаме. Да приемаме живота с оптимизъм, бил той и необоснован смислово. И така принудена от обстоятелствата се научих да "пускам" хората от сърцето си. А начинът? Като просто се радвам на новите хора около мен. Въпреки урока, който научих, все още понякога ми е трудно да поддържам тази фасада. И в моменти на колебание ставам отново слаба. Никой не е перфектен, нали така? Няма лошо обаче да се стремим към това. ;) Не се отдавайте на болката или депресията, никой не го заслужава, ако е решил да не бъде до вас!
Това за "пускането от сърцето" ми се струва много добър метод..Аз когато бях на 16 още не бях дефинирал понятието "приятел",камо ли да анализирам нещо друго в тая връзка
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.