22 jul 2009, 12:34

Как ми се иска да не чувствах нищо... 

  Ensayos » Personales
2103 0 4
1 мин за четене

Винаги искаш да се забавляваш, да обичаш някого и куп други чувства, но понякога те отрязват или пък се държат с теб гадно, но го преживяваш, защото през повечето време си щастлив. Но представи си живот, пълен само с гадни чувства: болка, самота, отчаяние... дали, ако чувстваше само болката, щеше да я преживееш... Сам - без да има кой да те прегърне и да ти каже, че всичко е наред. Сам в ъгъла - плачещ и молещ се просто да свърши... Не знаеш какво е да живееш така - сам и отритнат от другите, всички да ти се подиграват или пък просто да не ти обръщат внимание, на никого да не му пука за теб, а когато някой се направи на загрижен, то е само за да използва, да се чувстваш изгубен в тъмнината, да се усмихваш въпреки, че дълбоко в теб сърцето ти кърви... Не знаеш какво е да си като мен... Добре дошъл в света ми... как само искам да спра да чувствам... защото не ме боли единствено, когато спя... Искам да заспя и да не се събудя никога повече... Остана само болката, която отчаяно се опитвам да прогоня... По дяволите, как ми се иска да не чувствах нищо...

© Линту Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Времето отмива всичко - и болката и любовта. Дай си време и направи някаква промяна в живота си, остави всички тези чувства назад. А за самотата - човек винаги е сам, дори когато е с някой. Трябва да се научим да живеем сами, да се справяме сами преди да се втурнем в нещо и към някой. Считай това за урок за в бъдеще. Към тъмнината се привиква и колкото повече продължиш да живееш в тази "дупка", толкова по-трудно ще ти е да излезеш от нея. Живяла съм така 5години от живота си и после за 1година преобърнах всичко, изоставих всичко, което ми пречеше да бъда щастлива, дори самата мен. Загърбих всичко в мен, заради което мислих по този начин. Давай напред, премини през болката, тръгни срещу нея и начина сам ще дойде.
    А и ти си на 13години, живота е пред теб и всичко се преодолява. За какви болки може да говори едно дете? На децата не им е позволено да изпитват това.
  • днес съм усмихнат.....вчера плаках,а утре.....кои знае?!...
  • Линту, нищо не е нито само черно, нито само бяло. Има много нюанси, цветове, които може да видиш, но трябва да поискаш. Трябва да се отърсим от зависимостта другите да ни правят щастливи с поведение, чувства, постъпки и т.н. Има много щастие вътре в нас и трябва да му дадем шанс да живее... Поздрави!
  • It's better to feel pain than nothing at all...
    Винаги си заслужава да останеш на този свят. Потърси една мъничка причина в себе си или околните. Колкото и да боли, винаги има решение. Не всички хора те мразят.
    поздравче - http://www.youtube.com/watch?v=Lt0WP9ZBNiY
    Знам какво е да си като теб...
Propuestas
: ??:??