Чувствам тъгата ти като своя! Чувствам ръцете ти, преплетени с моите и същевременно толкова далечни... Обичам феерията на красивите ти коси, но дори не помня как изглеждаха... Желая да те целувам, но всъщност не познавам ласките ти... Отпивам от теб като от живителна река, а дори не знам какво ми носиш!? Харесвам всичко, което ми даваш, чувствам го свое, а всъщност съм бедна духовно и толкова самотна... Жадувам те повече от всякога, искам те само за мен... Но какво си ти? Какво е това чувство, непознато за една самотница?... Чувство, което я кара да мечтае, да гради въздушни кули и да плете лабиринти от радост? Да, това е ЛЮБОВТА! Една е тя на света, едно чувство, но! Достатъчно, за да промени цял един живот и да го осмисли! Ще осмислиш ли и моя живот, любов?Ще ме накараш ли да тръпна, да очаквам, да се моля, да коленича пред теб като пред олтар? Ще ми върнеш ли усмивката на лицето, ще пресушиш ли сълзите ми? Ако го сториш, ще ти се отдам завинаги, ще бъда само твоя, ще ПРЕБЪДА заедно с теб! Ще ти пристана с цялото си същество... Искам да летя волно с теб, да те опозная! Искам да се събуждам сутрин до теб и да те милвам... Позволи на една бедна духовно душа да се извиси... Помогни й да възкръстне за нов живот! Бъди за нея всичко на този свят!... Разучи всяко кътче на душата й, накарай я да зависи от теб... Бъди й опора в дългите безсънни нощи, бъди слънчевия лъч, на който волно ще лети, бъди цвета на сънищата й, бъди дори болката в сърцето! НО! Болката от любов! Онази - изпепеляващата, страстната, силната любов!Вечната и неуморимата, търсещата, изгарящата... Онази, която не се страхува от препятствията по пътя, онази, която знае, че някой някъде има нужда от нея! Протягам ръка, за да те уловя! Любов, тук ли си!?...
© Аз Добрата Todos los derechos reservados