3 sept 2008, 22:00

Мери 

  Ensayos » Personales
1254 0 5

Имаше един период в живота ми, през който бях доста близък с Мери. Нашият флирт продължи малко повече от три години. Първата ни среща беше точно на половината от службата ми в родната казарма, а именно на 01.10.1998 г. (За протокола - служих от 01 април 1998 до 01 април 1999), а раздялата ни се случи на 23-я ми рожден ден. Оттогава сме се виждали няколко пъти за по една вечер, но през последните две години и нещо не сме излизали. Връзката ни беше доста хаотична - имаше периоди, когато бяхме заедно всеки ден, друг път не се виждахме в продължение на месец, че и повече. За сметка на това обаче срещите ни винаги бяха много забавни, пълни със смях и добро настроение и дори сега след толкова време ме обхваща лека носталгия по общото ни минало. Но за добро или лошо, миналото си е минало и сега, когато чат-пат се засичаме с нея, просто си кимваме за поздрав и всеки продължава в своята посока, защото вече отдавна не сме на "ти" и за мен тя е и ще си остане строго официалното г-жа Джейн.

© Стоян Вихронрав Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??