Утре трябва да стана рано… отново. Пак мисля и не ми се ще да заспивам. Ще бъде тежък ден.
Защо се държа така? Защо всяка вечер с приятели се превръща в поредното „запиване” и т.н. Знам, че преди не бях такава - бях страхлива и не знаех от какво и защо бягам. Сега бягам от хора, не от неща. Но пак не знам защо. Алкохолът ми помага да се вдигна над нещата… за момент, а после ме заравя някъде на дъното. И искам да забравя. Няма физическа нужда, а психическа. Обществото, компанията, техните предразсъдъци, които стават и мои. Как да избягам??? Започна ли да казвам „не трябва”, съзнавам колко лишен от смисъл е този израз. И пак „Наздраве!”… за щастието, за мъката. Опиянението те обгръща и не иска да те пусне, не ти пука, не мислиш за после. Искам да живея за тук-и-сега, но е трудно - другите пречат. Те бутат, искат повече и по-добре, буташ и ти… Не виждам смисъл, не съм истински щастлива; малко останаха непомрачените от съмнения моменти. Винаги сама развалям всичко. И в отношенията съм така - градя, мечтая, витая и после отстъпвам назад и унищожавам, самоубеждавам се колко добре съм постъпила. Дали? Дали някога ще знам? Днес, докато карах кънки и се чувствах като малко дете, осъзнах, че зададох най-важния въпрос: „Как да усещам?”. Учат ни за пазари, стоки, политики и лъжи, но не знаем как да усетим, когато ни е лошо, когато искаме да сме сами, когато сме влюбени. Притъпяваме емоциите си и си лепваме етикет „зрели”, но не сме ли глупци? Не пропиляваме ли себе си, секундите си? Колко сме си ценни, колко смелост имаме да живеем, живеем ли въобще? Какво е всичко?
На сутринта написаното изглежда объркано и безсмислено, но то е нещото, което винаги сме искали да изкрещим, да кажем „Хей, така мисля аз! Тук стоя аз, само аз, без другите, без маските, и искам да питам и да знам.” Времето дали ще помогне, не съм сигурна. Знам, че трябва да викам, да викам сега, защото мълчанието ще ме погуби.
Спокойни сънища =]
© Нещичко Нещова Todos los derechos reservados