12 ago 2007, 18:23

~ОБИЧАМ~ 

  Ensayos
1863 0 3
 

 

Прокрадваш се в мислите ми, изгаряш сърцето ми, биещо лудо. В съня си отново виждам теб. Не си красив, дори не си чаровен. Не си добър или мил, а малко лош. Обичам да се забавляваш - това харесвам най-много в теб. Обичам да ме докосваш, докато танцуваме, обичам и аз да те докосвам, защото нещо в теб ме кара да се чувствам защитена. Обичам, когато си груб и ме въртиш така, че косите ми да се развяват. Обичам погледа ти, безмълвно втренчен в мен. Обичам силата и прямотата ти. Обичам да те виждам и да знам, че си щастлив - опиянен от радост или просто пиян. Обичам всичко в теб, но не обичам теб, защото ме караш да треперя. Събуждаш жената в мен и тя гори, желае, смее се, живее... но знае, че един ден ти ще я нараниш. Това е нещото, от което тя се страхува най-много!

© Петя Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Само една жена може да разкаже нещо такова по този начин.
    Докато четях есето ти, имах усещането, че всичко това ми е познато.
    Благодаря ти, че ме накара да си спомня
  • Живей за мига!!!
  • Изживей мига и не допускай страха да го развали! Завиждам ти...
Propuestas
: ??:??