2 ago 2007, 11:10

По нежната спирала на живота 

  Ensayos
7346 0 1
1 мин за четене

По нежната спирала на живота

 

Животът е една дълга спирала, по която се изкачваш, докато можеш. Бориш се постоянно с трудности, от които се учиш. Научавайки нещо ново, ти се качваш все по нагоре и нагоре. Най-често човек се учи от грешките си. Във всеки етап от живота той се сблъсква с по-големи проблеми. Колкото си на по-горно място в спиралата, толкова си пораснал, поумнял, станал си по-разумен и по-безстрашен.Единственото, за което се страхуваш, е смъртта. Животът е строг и суров, трябва да се бориш за всичко. Винаги има препятствия по пътя, които трябва да изминеш. Най-важното е да знаеш по коя пътека да минеш. Да вярваш в нещо, да имаш стимул и сили за да успееш. Дори и да паднеш от високо на ниско, трябва да си силен.

Тази спирала се изминава само един път. Тя е нежна и груба,  весела и тъжна, пъстра и мрачна, пълна със спомени добри и лоши. Но тя е  една-единствена и нищо не можеш да промениш в нея. Героите са реални, а не измислени.

Всеки трябва да се бори с трудностите, да се изкачва все по-нагоре и да не се предава никога. Човек трябва да вярва, че може всичко и най-важното да вярва в себе си, ако не вярва, той има слаб дух и е безсилен пред живота!

© Петя Димитрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??