Понякога животът е гаден. Понякога животът е крив. Понякога се случват едни такива неща, където те изкарават извън кожата ти. Понякога си радостен. Понякога - тъжен. Понякога искаш да кажеш на някого извинявай, но нямаш думи. Понякога искаш да обидиш някого, който го заслужава. Понякога обичаш и затова нараняваш. Понякога не искаш, но така става. Понякога е толкова относително какво искаш и какво става, че се питаш: Понякога голям идиот ли си или си голям идиот понякога?! Понякога просто така става. Понякога те е грижа прекалено много за другия, и така го отблъскваш и нараняваш. Понякога, а може би много често, се случва това. Понякога, те са прави. Понякога, те се сдобряват и си прощават, но само понякога. Понякога - а защо не?! Понякога животът е толкова гаден, че ти се иска, да не го живееш, но само понякога.
Не се извинявам и не искам да ми прощаваш, каквото е станало - станало е. Приятелите са да си помагат и да се подкрепят, ти сам си ги избираш и сам се определяш според тях. Ако не ти изнася и не ти понася, си ги сменяш и бягаш до краен предел или свикваш и живееш с тях цял живот. Всеки сам решава, сам за себе си. Всеки си има собствено мнение и има правото да си го отстоява. Истината е тази, че боли, когато ти я казват в очите. Ти сам си прецени - дали можеш да я понесеш или ще избягаш. ПАК или ОТНОВО.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.