Р Е А Л Н О С Т Т А И Н И Е
Откакто свят светува, медицината никога не е стигала по-ниско ниво на морал и хуманизъм, както днес. Далеч съм от мисълта, че няма лекари, които все още лекуват със състрадание и човеколюбие, като „лекари без граници”, например, но като цяло медицината и фармацията са се превърнали в източник на огромни печалби, на всяка цена, за сметка на човешкото страдание.
От телевизията ни заливат с реклами за лекарства, вместо за хранителни продукти, например. Това не ви ли учудва? Мен да. Животът ни става все по-изкуствен и имам чувството, че някой ден хората ще престанат да се хранят естествено и хапчетата ще заместят храната. Кошмарно, нали? Не искам това да се случи, а вие?
Всичко се комерсиализира и започваме да се чувстваме все по-неуютно в обществото, такова, каквото съществува в момента.
А причината за всичко лошо, което се е случвало в човешката история, и продължава да се случва, е противопоставянето на социална, полова, религиозна, етническа, политическа и расова основа, при което щастието на отделния човек няма значение.
Докато хората не осъзнаят, че сме едно голямо семейство, че всичко на Земята и във Вселената е взаимно свързано, че това, което се случва на едно място, неминуемо се отразява и на други места, по света, и че това, което правим, рефлектира на околните, няма да настъпи промяна в реалността, която ни заобикаля.
Действителността, в която живеем и която ни прави нещастни, е сътворена от всички нас – минали и настоящи жители на нашата планета. Сама по себе си тази реалност е илюзия, защото не е истината за живота и не ни прави щастливи. От нас зависи това да се промени. Не се примирявайте с нещастието и агресията! Борете се за по-добър живот, за себе си, но не забравяйте и другите! Отворете сърцата си един за друг! Любовта ще спаси света.
© Ренета Панкова Todos los derechos reservados