17 nov 2008, 15:24

Светът на музиката…! 

  Ensayos
10730 0 5
2 мин за четене

Светът на музиката...!

 

 

Когато искам да си почина от всички, да се откъсна от заобикалящата ме реалност, аз се потапям в света на музиката и оставям любимата мелодия да ме води. Потапям се в тези няколко минути, които правят живота ми красив и ме карат да се усмихвам... През тези минути виждам картини, които в реалността не могат да се видят и някои от тях никога няма да забравя... Изтръпвам цялата, чувствам, че не дишам... Не можеш да обясниш необяснимото! - това е музиката. Твоето "аз" изразено чрез няколко думи... Изглежда лесно, а всъщност е толкова трудно...

Музиката е изкуство, което някои хора смятат за срамно. Но срамно ли е да чуеш няколко стиха!? Не, в това няма нищо срамно... Нима има човек, който като слуша музика, се натоварва излишно...? Напротив, когато си в света на музиката, ти забравяш проблемите си, потапяш се в незабравими моменти за няколко минути...

"Идва краят на песента, но ти не искаш тя да свършва. Толкова ти е хубаво, че не искаш повече да се върнеш в реалния свят, където много рядко някой ще те накара да са усмихнеш, както те карат нотите. Но се успокояваш, че след тази песен ще започне някоя друга и така ти ще си останеш в света на музиката..."

Има различни стилове музика... Всеки един човек има предпочитание и всеки един стил си има почитатели. Аз не слушам чалга. За мен почитателите и я слушат единствено заради изпълнителите и те не вникват в самия смисъл на музиката, те просто искат да гледат някакви си момичета с малко повече грим и силикон, които се мислят за нещо повече от останалите... За мен това не е музика. Аз лично предпочитам "хип-хоп", "пънк", "хаус" и други английски песни...

Музиката си има тъжна и весела страна. Някои хора препочитат тъжните балади - най-често влюбените или самотните... Други пък се забавляват максимално, като си денсват на весела музичка... Аз съм моментна, много oбичам да се забавлявам, но понякога съм и тъжна, зависи от настроението ми...

Който се потопи в света на музиката, той няма да съжалява. Музиката е нещо безценно, което не може да бъде купено с пари... Музиката е щастие...!

 

 

Край

© Аз бе Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • освен че няма формата на есе, не "казва" нищо.
    "Но срамно ли е да чуеш няколко стиха!?" - това не го разбирам!
    "Нима има човек, който като слуша музика, се натоварва излишно...?" - Оо, да, определено има. Човек, който харесва класическа музика, би се натоварил, слушайки метъл примерно. И човекът, който слуша метъл, ще се ядоса, ако слуша чалга.. Въпросът е доста глупав.
    "За мен това не е музика. Аз лично предпочитам "хип-хоп", "пънк", "хаус" и други английски песни..." Силата на хип-хопа не е в музиката, а в текстовете. И съм почти сигурна, че и текстовете на хип-хопърите, които слушаш, не са много силни и съдържателни. Наистина е по-добре да чуеш Моцарт или пък нещо "по-ново" като Queen, Deep Purple и Metallica (не че са нови, но поне са от миналия век).
    Съгласна съм с така наречения Астарот, че музиката НЕ е щастие. Ако е истинска (независимо от жанра), музиката ще бъде може би малко по-тъжна, отколкото весела. Понеже не сме тук, само за да се веселим, а и да пострадаме.
    Успехи в писането!
  • Пхахахахахаххаха, ох, колко примитивно? "Пука ми" Ами разбира се, че ти пука. Хахахахаххаха...да не мислиш, че пишеш толкова хубаво, че да можеш да си позволиш да не ти пука? Хъх, тези, комуто това е позволено, са много малко, уверявам те.

    И, ОЩЕ НЕЩО!!!! - знаеш ли какво е YHWH? Хах, бас държа, че не. Тогава, ако обичаш миличка, недей да си позволяваш да изписваш Неговото име с правописни грешки! хахахахах, хайде, сега ще Го убедя по някакъв начин, че е заради невежеството ти, но да знаеш втори път няма да има
    Ппхахахахахахахахахаххха
  • Хаха пуками какво мисли "YHWN" нали аз си го харесвам....
  • Много сме строги. Все пак ти си на 12.Цяло чудо е, че се опитваш да пишеш. Има неточности в изказа ти, но смятам, че трябва мнооооого да четеш и нещата може би ще се оправят. Нормално е да си малко наивна, но това сигурно са първите ти опити. Не се отказвай! Все пак усетих емоцията ти и за мен това е достатъчно. Поздрав!
  • Музиката е изкуство, което някои хора смятат за срамно???? Каква е тази патетична провинциална простотия??? Хахахахаххаха, каква е тази глупост? Хммм...интересно ми е, кои са тези, които смятат музиката за срамно изкуство? Би ли ми казала?
    Ужас. Интересно е обаче какво ти, почитателката на "хип-хоп", "пънк", "хаус" и други английски песни...", разбираш от музика? Че слушала ли си някога истинска музика? Защото едно на ръка е "хип-хоп". . . "пънк" и всички останали тук-и-сега хуморески, съвсем друго съвършена музика като Голямата Девета, като Реквиемът на Моцарт, Le quattro stagioni, симфониите и балетите на Чайковски? Аз смятам, че няма на света музика, която да е по-съвършена от тях, и единствено тям е съдено да бъдат характеризирани като "истинска музика". От твоето "есе" обаче хич и не личи те да те вълнуват, и не стига че започваш с тази простотия за срамът от музиката, но и продължаваш със същия наивен тон. Че то е смешно? пхахахахахах
    "потапяш се в незабравими моменти за няколко минути..." ??? И казваш, че харесваш музиката? Пълна профанщина. Няколко минути ли са това, което музиката дава? Пахахахаххахаха.
    "МУзиката е щастие" Още едно безумно глупаво твърдение. Не, чадо, музиката не само че не е щастие, истинската музика е страдание, истинската музика е философия, свръхсмисъл, музиката е НАЙ висшото изкуство, което светът познава и никое произведение на живопистта, на скулптурата, литературата, театърът или киното не може да се мери с нея по силата на внушение.
    Хммм...дано да си разбрала. Пахахаххахахахаха
Propuestas
: ??:??