Усмихни се на живота, усмихни се на природата, усмихни се на човека до теб. Усмивката променя, усмивката разкрасява, усмивката изразява радост, дарява щастие. Светът, със всичките си радости и прелести, със всичките си трудности и мъки, е пред теб. Но защо не го посрещнеш с усмивка, защо не му се наслаждаваш? Може би, защото си твърде зает в мисли - в мисли за утрешния ден, в мисли за несполуките, за проблемите. Само че, покрай тези мисли ти забравяш да живееш, забравяш, че има малки, но хубави радости. Понякога нещата могат и да бъдат прости, не е нужно да ги усложняваш. Слънцето, небето, тревата, цветята - нужно ли е да ги украсявам с излишни епитети и метафори, всеки, като чуе тези думи и си представя едно и също - за някои не чак толкова прекрасно, но за други - красиво и изпълващо ги с енергия. Радвай се на това! Живота си върви, включи се в него. Преодолявай трудностите, те може да те спънат, но изправи се, защото, знай: винаги ще има някой до теб, а дори и да мислиш, че няма - нали имаш себе си, а ти си този, който чувства, който обича или мрази, ти си щастливец, че можеш да се бориш и да се смееш, дори когато плачеш. Защото "в края на тунела винаги има светлина", само трявба да я видиш.
© Саэф Todos los derechos reservados