За covit и ангелите с Любов ❤️
Веднъж един беден човек срещнал Буда и го попитал: „Учителю, защо съм толкова беден?“
Буда отговорил: „Защото не практикуваш щедрост.“
Бедният човек веднага си помисли, че трябва да е много богат, за да практикува щедрост и отвърнал:
– Но как мога да практикувам щедрост, като аз нямам какво да дам на другите?
– Имаш пет богатства, с които би могъл да практикуваш щедрост, но ти не правиш."
В Случая малко ще перефразирам : "Вселено,защо все на мен ми се случва и не ми върви?" " Защото не умееш да бъдеш благодарен." Да не се вкопчваш се в собствения страх и своите малки дребни проблеми.
Да всеки от нас ги има. По-малки или по-големи, но и всеки един от нас има с какво да благодари във всеки един момент. Тук аз няма нито да пиша нито да оспорвам мнения и теории има ли covid или няма ли covid. Лъжат ли ни, убиват ли ни, спасяват ли ни. Аз приемам правото на всяка една лична истина. Защото това което се правото на личния ти избор. Мога само да кажа от собствения си опит, че съществуват Хората- ангели които ни спасяват. А от нас не се иска много. Ние може да им помогнем единствено като им вярваме безрезервно и сме им безкрайно благодарни. Проявявайки разбиране кое е важното и главното във всяка една минута.Но не само за нашето собствено тяло дали е покрито с л****.А затова че докато се къпем в собствените си лаина е по-важно е да бъде спасен човекът на съседното легло, вместо почистени ние. Защото само заедно, с общи усилия, това нещо се побеждава. Всяко човешко неразположение само по себе си, една човешка трагедия. Но прояви съчувствие към другия. Можеш ли? Много ли е? И когато се погрижат и за теб им благодари, а не се оплаквай. Това е пътя. Можем ли го? За да успеем!? Повече хора, заедно, с Любов!? И с каквото можеш помогни. Продължи доброто.
© Ирен Todos los derechos reservados