Отивам някъде. Задънена улица. Кола, шофьор с бясна скорост. Още няколко секунди и ... Изведнъж осъзнавам цялото си същество, усещам всяка фибра от тялото си, поглъщам с очите си красотата около мен, усещам полъха на вятъра, вслушвам се в бръмченето на някаква кола. Това което ме оставяше равнодушна, което ме отвръщаваше и отблъскваше сега неустоимо ме привлича, сякаш влива в мен огромна енергия, страст, воля, непримирим копнеж да живея, да се смея до полуда, да плача до припадък, да викам и крещя с цяло гърло докато някой чуе зова ми за живот. В моя неизчерпаем последен миг съзирам истината, че трябва да живея така сякаш съм изправена пред смъртта, защото с всяко дихание аз избирам дали да се потопя в нобятността на един миг или да изчезна завинеги, без следа, без да е имало смисъл. Колата се приближава - живот или смърт, свобода или забвение... всъщност вече нямам право на избор. Огромно бяло петно - не това не е рая, нито ада, а таванът на стаята ми. Сънувала съм кошмар. Кошмар напротив, прекрасен сън, който ме научи как да живея.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.