21 jun 2007, 6:24

За живота 

  Ensayos
2167 0 1
Заслушваш ли се в песните на птиците? Радваш ли се на красотата на цветята, на галещите лъчи на слънцето и на игривия полъх на вятъра? Или в ежедневието си просто забравяш всичко това?
Да, хората казват, че животът е борба, че от него боли, даваш всичко в името на победата, но по пътя забравяш красотата, вълшебството и неповторимостта му. Бори се, но не защото така трябва, а защото така искаш. Разбери за какво се бориш и когато нещата тръгнат зле, вярвай само и единствено в красотата на мечтите си. Има място, в което да се чувстваш винаги добре дошъл, да си себе си и да си свободен да правиш каквото поискаш - това място се крие дълбоко в душата и сърцето ти.
Там, където е копнежът за живот, вярата в утрешния ден и обичта към скъпите за теб неща.
Спри просто да съществуваш, започни да живееш! Създай своя приказка, в която да преживяваш всичко, което съдбата ти поднася. Времето на земята лети - днес си тук, утре изчезваш безвъзвратно. Затова живей сега, създай приказката на живота си.
Животът е магия, стига да повярваш в нея!

© Весето Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • живей с магията на живота и вярвай!
Propuestas
: ??:??