8 ago 2016, 10:42

За любовта не се говори 

  Ensayos
1729 1 0
2 мин за четене

   За любовта не се говори! Не нужно хиляди пъти да изричаш думите: ,, - Обичам те! '' ако не го чувстваш някъде там дълбоко, най- отляво в гърдите си. Тя не се крие в набързо изпратени емотикони във формата на сърце, нито в набързо копирани стихове отразяващи нечии, чужди чувства.

    Каква е ползата от всичко това, ако действията ти говорят друго? Любовта говори мълчаливо, точно чрез действията ти, жестовете ти, но по начин уникален и неповторим само за теб и обекта на твоите чувства. Не можеш да кажеш, че обичаш, ако съвсем съзнателно продължаваш да предизвикваш сълзите на любимия човек и въпреки хилядата пъти казани двете най- красиви думички на света да го караш да се чувства зле.

    Например каква е ползата да говориш, ако нямаш смелост да покажеш на света, че именно този човек е специален за теб, а го криеш само в онзи тъмен и удобен ъгъл, който си измислил за двама ви и който е удобно скрит далеч от обществото, което ви събира и разделя едновременно?

На истинската любов не и трябват заучени мъдри фрази и ,, преживени'' философии. На нея са и нужни просто спонтанна радост от това, че той/тя е до теб. Не и пука колко чифта очи са вперени в нея и в колко от тях има поглед изпълнен с ревност, злоба, завист или несподелени чувства от бивши гаджета и настоящи фенове/фенки. Не и трябват луксозни подаръци и празни обещания. На истинската любов са нужни само най- обикновени и простички неща:

   Едно  дори и набързо откъснато полско цвете, но подарено без специален  повод, от сърце е много по- желан подарък от сто скъпи рози изпратени по куриер от лъскав магазин. Една искрена усмивка и дума подарени само на него/нея струват много повече от подарени песнички и наизустени стихове, копирани и на хиляди други.

    За любовта не се говори! Тя се чувства, показва, доказва! Тя е магия, но за да се повярва в нея трябва да се научиш първо сам/сама да я създаваш- спонтанно, без уловки и пресметната преднамереност. Едва тогава и без да се говори самият/самата ти ставаш любов, но вече истинска, вълшебна, неповторима...

Едва тогава можеш да кажеш думите; ,, - Обичам те!'', защото точно тогава тези две думички придобиват своя истински смисъл и носят щастие на човека, за когото са предназначени. В реално време и в реални ситуации.

 

2.08.2016 г.

Бадемов Цвят

© Mimi Ivanova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??